Idd mijn paard kan ik straks sowieso nog opeten.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
HamstersWtf moet je in godsnaam met een fucking hamster
Neem dan geen huisdier.
Waarom doen mijn topics het dan altijd goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef Devvie het volgende:
Oh skylark, al jouw posts zijn voorbeelden van dingen die niemand interesseert
Ik heb een gelijkspelletje volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Zou ik Ivoorkust van Portugal laten winnen?
Wat voor paard hedde gij?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd mijn paard kan ik straks sowieso nog opeten.
Mijn goudvissen waren de bom, want ik had ze geleerd hoe ze 2weken zonder voedsel konden leven.. en 2jaar in hetzelfde waterquote:Op maandag 10 mei 2010 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
HamstersWtf moet je in godsnaam met een fucking hamster
Neem dan geen huisdier.
Gelijkspel.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Zou ik Ivoorkust van Portugal laten winnen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn goudvissen waren de bom, want ik had ze geleerd hoe ze 2weken zonder voedsel konden leven.. en 2jaar in hetzelfde water
Omdat ze medelijden met je hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom doen mijn topics het dan altijd goed.
Mongooltjes doen het ook altijd goed op TV.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom doen mijn topics het dan altijd goed.
Daarom broadcast jij dus altijd in tinychat.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mongooltjes doen het ook altijd goed op TV.
Ik kan het op zich best begrijpen. Maar als je na die mededeling alsnog twee keer zielig gaat aandacht trekken waarbij het blijkbaar meer om de aandacht dan om je hamster gaat, dan vind ik dat irritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt kut ja, en jij snapt dat waarschijnlijk toch niet omdat jij dat toch niet hebt. Maar als zo'n beestje net dood gaat is het wel fijn als andere mensen net doen alsof ze het ook zielig vinden.
'Cause I just don't care.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:13 schreef Crack_ het volgende:
En Bragi, ik zei 1x dat ik dacht dat mn hamster dood was en toen zei je ook niks, of wel dan?
DEZEquote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom broadcast jij dus altijd in tinychat.
Die was nepleer en die was 50 ekkies, een tijd geleden bij de New Yorker. Maar volgens mij is hij er niet meer en mijne is gestolenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Sky, dat leren jasje he, op 1 van die foto's op je hyves, bij die brunch bij je omaWaar heb je die vandaan?
Mijn topics doen het anders niet zo goed hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
SECOND QUOTEquote:Op maandag 10 mei 2010 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |