Ik kan er vanaf deze week full-time aan gaan werken.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoeveel uren besteden jullie dagelijks aan je scriptie?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef Skv het volgende:
Net aan afspraak met mijn begeleidster, komt ze niet opdagen.
Dat is wel knap waardeloos, heb het in het verleden ook wel eens meegemaakt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef Skv het volgende:
Net aan afspraak met mijn begeleidster, komt ze niet opdagen.
Heb inmiddels feedback gekregen op mijn ding via mail. Wel feedback op het verkeerde van de door mij gestuurde documenten, maar toch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede resultaten hier als ik dat zo lees. Gefeliciteerd!
[..]
Dat is wel knap waardeloos, heb het in het verleden ook wel eens meegemaakt.
Met wat voor variabelen ben je aan het testen en wat voor resultaten veronderstel je op basis van je theorie?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef Hiya het volgende:
Ik zie het niet meer zitten :"( De uitkomst van de linaire regressie analyse doet niet wat hij moet doen :"(
Als in: "ik beheers de methode in feite niet geheel"quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef Hiya het volgende:
Ik zie het niet meer zitten :"( De uitkomst van de linaire regressie analyse doet niet wat hij moet doen :"(
Ik loop ook al weken achter. Mijn begeleidster zei een paar weken geleden dat ik mocht beginnen met schrijven en dat mijn opzet prima was, maar volgens de reglementen van de uni moet deze eerst goedgekeurd worden middels het halen van een bijbehorend vak. Dat vak bestaat uit het maken van je opzet, deze presenteren en het commentaar verwerken tot je eindopzet welke beoordeeld wordt.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zal ook maar weer eens een korte update geven.
Inmiddels begint het onderzoek (te) langzaam van de grond te komen. De grootste remmende factor was mijn docentbegeleider en daardoor loop ik nu al een aantal weken achter op mijn planning.
Ik ben inmiddels wel begonnen met een grote inhaalslag en wordt gelukkig iets vrijer gelaten daarin. Deze week hoop ik een eerste versie van mijn theoretische onderbouwing op papier te krijgen. Daarna hoop ik snel te kunnen starten met mijn vooronderzoek, dat moet ik noodgedwongen in gaan korten.
Deze week ga ik ook een aantal bedrijven benaderen die me wellicht kunnen voorzien van respondenten. Ik verwacht er niet al teveel van, maar als ik ergens binnen kan komen dan heb ik eerder een representatieve groep van respondenten om mijn model te kunnen testen.
Het gaat om een omzetprognose voor een winkel waarbij volgens mijn hypothese de volgende variabelen van invloed hebben:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met wat voor variabelen ben je aan het testen en wat voor resultaten veronderstel je op basis van je theorie?
Herkenbaar. Dat schiet inderdaad niet op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:53 schreef Skv het volgende:
AArgh 43#$$#$%
Mijn begeleider had mijn onderzoeksvoorstel goedgekeurd, maar de docent die dat vak geeft voor onderzoeksvoorstellen wil dat ik de helft ga herschrijven.:r
Nu maar een mailtje met de voorgestelde veranderingen voorgelegd aan mijn begeleider en de werkgevende instantie. Als beiden akkoord gaan moet ik maar weer de hele boel aan gaan passen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat schiet inderdaad niet op.
Nou dat is lekker opgeschoten ondertussen. Nog steeds geen definitief onderwerp, maar wel besloten om het allemaal wat uit te stellen dus dat maakt het danwelweer makkelijkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:26 schreef Thundertje het volgende:
Telt een BA scriptie? Hij is 18ECTS dus ik tel 'em gewoon mee
Alleen nog maar *alles* doen en dan is ie klaar voor september
Ik zou eerder beginnen. Ik ben zelf in mei begonnen (moet uiterlijk eind augustus helemaal klaar zijn) - maar dat was eigenlijk nog te kort dag. Vergis je niet in de tijd die je kwijt bent aan het zoeken en lezen van literatuur, en aan het schrijven. Vooral het schrijven van 'introductie' kost veel tijd - en je wilt er ook niet wekenlang iedere dag mee bezig zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef Felagund het volgende:
Even een vraagje hier, ik ben bezig aan een onderzoeksmaster, wanneer is het verstandig om al met je scriptie te beginnen. Ik moet nog tot maart 2011, dus nog een tijdje, maar het lijk mjj handiger om al eind dit jaar te beginneling. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik heb nog geen onderwerp!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha, het valt me op dat hier bijna niemand vermeldt wat het onderwerp van zijn/haar scriptie is.
Mijn onderwerp: 'het verband tussen het werkgeheugen en de rekenvaardigheid bij kinderen in de kleuterleeftijd'.
Heb inmiddels mijn eerste versie ingeleverd, en feedback gehad. Ga aankomende week herschrijven.
Geen master?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:02 schreef Susi het volgende:
Ik meld me hier, want ik zal het behoorlijk nodig hebben. Moet alleen nog een scriptie en een minor, dan heb ik m'n bachelor binnen. En dan hoef ik nooit meer naar de uni
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |