ohhh okquote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
t is t eerste jaar dat het bij de hatenboer gehouden word he
normaal in het centrum van sittard zelf... dus ben benieuwd hoe het dit jaar gaat worden
Dat is idd goed te doenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef sproetjes het volgende:
ach ik ging vorig jaar ook pas voor de eerste keer naar GG en ook nog nooit op PP geweest
en indd, de hatenboer is vast een goede locatie, en opzich nog te lopen naar de stad om wat fatsoenlijks te eten
dan ging ik denk ik ook liever ergens anders rustig en gezonder etenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:58 schreef sproetjes het volgende:
jawel joh, als je 4/6/8 euro voor een frietje/broodje hamburger/broodje knakworst wil neerleggen
er is eten en drinken genoeg, a 2 euro per consumptiebon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Gewoon gezellig met een paar vrienden ergens alcoholische versnaperingen consumeren, 't is nog steeds schoolvakantie he.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef sproetjes het volgende:
@gezicht: wat ging je doen dan? t is maandag avond
En voor de mensen die punk,rock luisteren. Die krijgen nooit wat!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:20 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens, Groovegarden lijkt me zo wel heul interessant om te bezoeken, vooral omdat het zo dichtbij is en ik en veel van mijn vrienden dat genre graag aanhoren.Zal het eens met ze d'r over hebben.
Pinkpop, Urpop, Conincxpop...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:13 schreef Argo het volgende:
[..]
En voor de mensen die punk,rock luisteren. Die krijgen nooit wat!
Ze hadden voor dit weekend D-Block & S-Te-Fan en Zany in de Mondial geregeld maar is gecancelled, in plaats daarvan nu zaterdag Billy the Klit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wordt tijd dat ze in Peppermill () weer eens wat fatsoenlijks organiseren.
zover is dat toch niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:22 schreef solaire het volgende:
ik denk niet dat ik dit jaar naar Groove Garden ga ben vorig jaar geweest en het was best leuk, maar ik vind het dit jaar toch aardig prijzig. Hateboer is ook best wel een klote locatie voor zo'n feest, Het zal wel te groot zijn geworden voor het centrum maar het Zwembad ligt nogal afgelegen van het centrum, dus ik bedank dit jaar
Mondialquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ze hadden voor dit weekend D-Block & S-Te-Fan en Zany in de Mondial geregeld maar is gecancelled, in plaats daarvan nu zaterdag Billy the Klit.
De Sjwaampop organisatie is behoorlijk laks met hun website zeg, ga eens klagen!!!..quote:
Af en toe is het wel gezellig, voor de rest vind ik het ook maar een ballentent hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
MondialDat staat nog ver onder de Peppermill.
Hateboer is ook niet zo heel ver maar ik ga dit weekend al out of town het weekend erna naar pinkpop en ik vind het ook te duur en te standaard, Groove Garden dreigt een beetje slap aftreksel van Solar te worden als het zo doorgaat. Gewoon niet echt trek in dit jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zover is dat toch niet?
Wat een butweer trouwens
Ik vind dat zo'n paupertent (wat un krapuul gekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben zelf een hardcore luisteraar, dus héééél soms is er voor mij wel wat fatsoenlijks te doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n paupertent (wat un krapuul gek)
Voor mij 1x en nooit meer
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Das dan inderdaad maar heeeel soms jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben zelf een hardcore luisteraar, dus héééél soms is er voor mij wel wat fatsoenlijks te doen
achja.....ik behoor hier ook tot de ''oudjes'' en lig er niet zo wakker van dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef solaire het volgende:
[..]
Hateboer is ook niet zo heel ver maar ik ga dit weekend al out of town het weekend erna naar pinkpop en ik vind het ook te duur en te standaard, Groove Garden dreigt een beetje slap aftreksel van Solar te worden als het zo doorgaat. Gewoon niet echt trek in dit jaar
Mondial 80's en 90's ben ik dit jaar nog niet geweest. vorig jaar een paar keer flyers meenemen en gaan ja dan is het meestal wel grappig alhoewel je in de tweede helft van je twintiger jaren al tot het oudere deel van het publiek hoort
Ik ben ook pas 18, dus t zal toch wel meevallen met jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:23 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij ben ik wel een über jonkie hier.![]()
Schaam me der best voor.
16 hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 18, dus t zal toch wel meevallen met jou?
Dat is helaas al jaren zoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:00 schreef Tism het volgende:
[..]
De Sjwaampop organisatie is behoorlijk laks met hun website zeg, ga eens klagen!!!..
Ik voel niks hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
16 hier.![]()
Dat voelt toch een beetje raar aan hier tussen al die late twintigers.
aantal posts: 994 (gemiddeld 34 per dag)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:07 schreef Gezicht het volgende:
Het is hier al de hele dag zo'n rotweer. Er zit dus niet veel meer op dan de hele dag maar te gaan Fok!ken.
80's is super! t is natuurlijk niet strictly 80's daarom noemen ze het tegenwoordig danceclassics als het goed is haha... gewoon lekker de hele avond dansen en meeblèren met de leukste disco/soul/rock./dance muziekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:51 schreef Tassiepassie het volgende:
Is Mondial niet meer leuk? Ik ben er al jaren niet meer geweest maar wilde toevallig volgende maand eens naar de 80's party gaan
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
en ik niet tussen de 16 jarige hoeft te staan
Klaag niet. Iedereen werd zo bekeken toen hij/zij 16 was.quote:
En dat is ook gewoon zo, maar zeg nou eerlijk: wist je dit ook al toen je 16 was? Toen haatte je ook die mensen die afgaven op het 16-jarige volk. Het is iets van alle tijdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef sproetjes het volgende:
ik ben zelf ook nog maar 21
maar ik voel me echt oud af en toe als ik uit ga... alles wat ik om me heen zie is 14/15/16..
ik wil niet over 1 kam scheren... maar ik vind het uitgaan toch leuker als ik tussen wat ouder volk sta
sorry![]()
Zo ben ik dus helemaal niet, al merk ik wel dat zoals gezegd veel van mijn leeftijdsgenoten zich wel zo gedragen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef sproetjes het volgende:k heb nooit wat gesnapt van dat hele zaufen tot je er bij neer valt, schatje/dushi/ass grabbing gedrag van de jeugd van tegenwoordig
Nu generaliseer jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef sproetjes het volgende:
nu kan ik hier de hele standaard "ik heb me nooit thuis gevoeld tussen mijn leeftijdsgenoten speach neerzetten... maar die zal ik jullie besparen...al was t wel zo... ik heb nooit wat gesnapt van dat hele zaufen tot je er bij neer valt, schatje/dushi/ass grabbing gedrag van de jeugd van tegenwoordig
Nee, daar faal ik inquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef Gezicht het volgende:
Zou het trouwens gin good idee zin om hieje gewoon Limburgs te goan kalle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |