moet ik ook weer eens doen, gisteravond roermond in geweest na t werken, maar vind de sfeer daar toch minderquote:
oh wat leuk, jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:41 schreef Gezicht het volgende:
Hele dag in het nieuwe appartement van m'n oma gewerkt samen met nattermann en Lauuuwtje, straks Rowwen Heze.
Volgens mij is t familiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
moet ik ook weer eens doen, gisteravond roermond in geweest na t werken, maar vind de sfeer daar toch minder
[..]
oh wat leuk, jullie kennen elkaar?
Klopt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Volgens mij is t familieZijn broer en schoonzus ofzo? Heb ik begrepen uit een discussietje een paar paginas terug...
Goed plan! Wanneer gaan we niet?quote:
Ze woont er niet eens. Geef haar ook geen ongelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:21 schreef krengetje het volgende:
[..]
en wel een limbo vriendin hebben he
Ga dan naar een ander pauper topic! Dit is Onz nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze woont er niet eens. Geef haar ook geen ongelijk
Was idd leuk gisterenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga dan naar een ander pauper topic! Dit is Onz niet
Aan iedereen de nachtbagger was gisteren gezellig, voor de limburgers die daar waren! Maar ik was vandaag nogal druk!! Dus heb niks meer laten weten!!
Trouwens ik was aant afwassen vanmiddag ik hoor me luidruchtige mensen en carnavals muziek! Komt zon bierfiets langs!! Heeft een van jullie weer een bierfiets gehuurd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |