Picas van onze provincie e.d.quote:Limburg is een van de twaalf provincies van Nederland en ligt in het zuidoosten van het land. Het wordt dikwijls Nederlands-Limburg genoemd als het nodig is onderscheid te maken met de gelijknamige Belgische provincie. Het heeft ongeveer een bevolking van 1.122.990 inwoners (30 november 2009). Tussen de 630.000 en 650.000 inwoners (ruim de helft, 55%) leeft in het verstedelijkte zuiden van Limburg. De hoofdstad van Limburg is Maastricht.
Sta je niet in de lijst? Meld dat dan in dit topic zodat je in de lijst verwerkt kan worden.quote:Argo
Kabouter_Batsgraag
nattermann
presidenttje
Rifoki
the_legend_killer
tisauch
Trollface.
Tassiepassie
Neo-Mullen
solaire
vosss
.ZilveR.
LimboFan
sproetjes
L.no
rondarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
[cimg]...[/cimg]quote:Op maandag 10 mei 2010 14:41 schreef Gezicht het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je iets in je post kunt centeren? [center] [/center] werkt niet.
Nu wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wel degelijk een Limburger maar sta nog niet in de lijst
Dat was wel de bedoeling ja.quote:
Sorry vergetenquote:
begint al goed vorm te krijgen tegen deeltje 3 staat ie wel goedquote:Op maandag 10 mei 2010 14:54 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat we het anders maar hierbij gaan laten. Anders laten we 'm gewoon door een mod aanpassen.![]()
Zijn er trouwens ook mods van Limburgse afkomst?
Echt waar? Daar kom ik na 9 jaar fok pas achterquote:
Yep..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Echt waar? Daar kom ik na 9 jaar fok pas achter
En je kunt geen tekst centreren?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Yep..![]()
Het kan ook met links en rechts, ipv de c type je dan l of r..
Tjoeeeeeeeee!!!..quote:Landgraafse Giovanna miss Italia Benelux
De 24-jarige Giovanna di Palma uit Landgraaf is gekozen tot Miss Italia Benelux. Ze won vrijdagavond in Amsterdam de finale. Giovanna mag zich nu de mooiste Italiaanse in de Benelux noemen. Aan de wedstrijd werd door 140 vrouwen meegedaan, van wie er 11 de finale bereikten. Foto's >>
Als winnares mag Giovanna di Palma, die een restaurant drijft in Brunssum, deelnemen aan de verkiezing van miss Italia World. Die is op 30 juni in het Italiaanse Jesolo. Ook de 19-jarige Cheyenne Fadda uit Maastricht doet daar aan mee. Zij is miss Italia Suriname
http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_elementId/1_4572062
Het zit niet altijd mee!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah zelfs hier in ons 'warme zuiden' wordt het morgen slecht weer
Maar in het weekend zou het mooi weer wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah zelfs hier in ons 'warme zuiden' wordt het morgen slecht weer
Waarom uitgerekend dat weekend?..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef sproetjes het volgende:
als het het weekend van 22+23 mei maar extreem lekker weer is
Ik woon zo dichtbij de hateboer en ben nog nooit naar Groovegarden geweestquote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
groove garden ja haha
en goed ik gun de pinkpoppers het weekend daarna ook lekker weer
t is t eerste jaar dat het bij de hatenboer gehouden word hequote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik woon zo dichtbij de hateboer en ben nog nooit naar Groovegarden geweest
Klasgenoot van me werkt bij dat resaurant.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef solaire het volgende:
Ze schijnt een restaurant in Brunssum te hebbennaja het zal haar pa wel zijn maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |