Reageer dan nietquote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nofi... maarre met 25 mag je blij zijn denk ik
Was ik het subforum ook vergeten aan te geven?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef Dizer het volgende:
Subforum ingesteld en Titel aangepast (Typo)
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nofi... maarre met 25 mag je blij zijn denk ik
Mijn ouders gaan akkoord, je hebt PM!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hell's no. Voor 80 euro kom ik die tv wel ophalen. Lijkt me een prima deal.
Ja DAAAAAAAAGquote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hell's no. Voor 80 euro kom ik die tv wel ophalen. Lijkt me een prima deal.
laat die man tochquote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
Waarom moet je nog een t.v. hebben? Ik dacht dat ik de vorige keer duidelijk was geweest! Zulke dingen wil ik niet in het appartement hebben, ben je niet goed bij je hoofd ofzo.
Het is goed met je, geef je geld maar eens uit aan nuttige dingen ipv oude tv's die nog geen 25 euro waard zijn.
En dan zit je te zeiken dat ik teveel schoenen koop, kom nou!
Laat hem een schoenenkast en een tvstapelkast maken, en beide niet meer zeurern over elkaars impulsieve inkopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Koop jij dan eens lekker een flatscreen > 32" voor dat geld en verkoop deze tv dan weer mooi door. Sommige mensenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
Waarom moet je nog een t.v. hebben? Ik dacht dat ik de vorige keer duidelijk was geweest! Zulke dingen wil ik niet in het appartement hebben, ben je niet goed bij je hoofd ofzo.
Het is goed met je, geef je geld maar eens uit aan nuttige dingen ipv oude tv's die nog geen 25 euro waard zijn.
quote:
Sorry hoor schat maar ik weet niet waar je je mee bemoeit. Ik werk godverdomme hard zat voor m'n geld en als ik dat met bakken eruit wil gooien dan doe ik dat. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
12,50 incl?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Adolecens het volgende:
[AANGEBODEN] Fruitig Lotje t.e.a.b. incl. schoenen en uitzet
foto's?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef Adolecens het volgende:
[AANGEBODEN] Fruitig Lotje t.e.a.b. incl. schoenen en uitzet
Tering, wat is dit gênant zeg...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
tja, ik snap het ook nietquote:
quote:
Zet haar te koop. Of te ruil.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sorry hoor schat maar ik weet niet waar je je mee bemoeit. Ik werk godverdomme hard zat voor m'n geld en als ik dat met bakken eruit wil gooien dan doe ik dat. Lijkt me duidelijk.
Ik bel je wel even want dit gaat nergens over
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
TS ga er maar niet van uit dat deze deal nog door gaat. Net flinke zeik gehad, gesneuvelde zooi en mevrouw is weggelopen.
Epicquote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
TS ga er maar niet van uit dat deze deal nog door gaat. Net flinke zeik gehad, gesneuvelde zooi en mevrouw is weggelopen.
Mocht je tv nu kapot zijn dan kan je em natuurlijk kopen ehquote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef pisnicht het volgende:
Dat wijf heeft een keer een flinke 32" in haar reet nodig..
En van die vriendquote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Radio-silence het volgende:
Heeft iemand pics van Lotje-Plusone?
ja duh daarom mag hij het geld niet uit geven want dan is er niks meer over voor haar om te spendenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:28 schreef Aestivate het volgende:
Ondertussen zit dat (ex-) wijf van hem wel te bieden op meer dan 5 telefoons, playstations, dameskleding, make-up, banken, bedden, etc in de afgelopen paar maanden.
http://forum.fok.nl/user/history/239939
Shit.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Apekoek het volgende:
Haha relatie problemen bij V&A, overigens op marktplaats heb je dit soort TVs van zelfs betere merken voor rond de 35 euro, klik!
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Shit.![]()
Heb het even aan m'n ouders laten zien, ze houden de TV nu toch maar zelf voor in de slaapkamer.![]()
Kan op zich een slotje op het topic... of we wachten even om te kijken hoe de superfruitig soap afloopt. Heeft je vriendin al een nieuw slot gekocht op marktplaats?
Ding weegt 50 kilo, ik hoop dat ze 'm de trap op krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* proest
En modjes? We willen wel de afloop weten dus laat dat slotje maar in de kast.
Maar daar staat dan wel weer een episch topic tegenover. Geen dank, geen dank.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dusss omdat je niet naar mij hebt geluisterd lig je vannacht wakker omdat je een scheiding hebt veroorzaakt
ik weet een leuke (matige) grap voor als je op V&A bent.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze hoort toch wel in het rijtje van 2x de helft, famfare, de onderwaterweegtest en de matige garp
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
ik weet een leuke (matige) grap voor als je op V&A bent.
Het gaat zo.
Je gaat naar een topic waar zo'n kansloze Fok!ster spullen voor haar ouders zit te verkopen.
Je gooi 80 euro naar dat vrouwtje en koopt een TV voor dat geld.
Dan leg je de TV op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Vriendin helemaal flippen natuurlijk (ons budget wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |