Inderdaad jonge kaas, en dat is helemaal niet ranzigquote:Op maandag 10 mei 2010 13:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij jonge kaas gebruikt, dat is toch ranzig en zit geen zoutsmaak aan.
Ok, mijn volgende omelet wordt een naturel, en oh wee als 'ie smakeloos isquote:[..]
Onzin!
Jonge kaas is plastic kutkaas zonder authentieke smaakquote:Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad jonge kaas, en dat is helemaal niet ranzig. Oude kaas
.
Maak maar een omelet naturel, en doe het zout er op als hij bijna klaar is met bakken. Als hij niet lekker is dan falen je ei-bak-skills, want ik kan heerlijke naturel eieren maken op die manierquote:[..]
Ok, mijn volgende omelet wordt een naturel, en oh wee als 'ie smakeloos is.
Dat had dit topic nou echt even nodig.quote:
Eten zonder zout is voor watjesquote:Op maandag 10 mei 2010 15:26 schreef amaranta het volgende:
Tsssk zout op je eten doen.
Zonder dat je uberhaubt zou door/op/in je eten doet krijgen wij dagelijks al meer zout binnen dan nodig is volgen de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.
Nieuw dieptepuntquote:Op maandag 10 mei 2010 15:34 schreef Garisson72 het volgende:
Nu krijgen we ook klachten over iets wat BIJNA misging?
Ik heb net speciaal voor jou tien dubbelzoute dropjes gegeten.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:26 schreef amaranta het volgende:
Tsssk zout op je eten doen.
Zonder dat je uberhaubt zou door/op/in je eten doet krijgen wij dagelijks al meer zout binnen dan nodig is volgen de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.
Dit dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Blistering het volgende:
Suiker op een omelet is echt 10x lekkerder dan zout, maar goed.
Satésaus!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Blistering het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:26 schreef Blistering het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |