dat zijn van die cliche opmerkingenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar 'zet hem maar in de keuken, ik ehb nog een afwasslaaf nodig' oid zeggen als ze je Jezus komen brengen is niet grappig meer.
heb je last van je hormonenquote:
Inderdaad. En niet grappig.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zijn van die cliche opmerkingen
reminds me dat ik zo ook effe de afwas ga doen
Nee, mormonen. Je weet wel, die lui die denken dat Jezus uit Amerika komt.quote:
75 is alsnog niet veel.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:55 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand een idee waar ik goedkoop vliegtickets voor bijvoorbeeld een weekendje londen (of andere grote stad in europa) kan boeken? Iedereen zegt altijd van ik ben voor 25 euro naar londen gevlogen. Ik kan niks goedkopers als 75 euro vinden.
Nee klopt. Maar ik hoef ook niet perse naar Londen en heb ook geen periode waarin het perse moet. Dus ik wil gewoon ergens een goedkope aanbieding hebben en dan zie ik wel waar die heengaatquote:
Het maakt jou niet uit waar je eindigt?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar ik hoef ook niet perse naar Londen en heb ook geen periode waarin het perse moet. Dus ik wil gewoon ergens een goedkope aanbieding hebben en dan zie ik wel waar die heengaat
jaquote:
oh diequote:Op maandag 10 mei 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, mormonen. Je weet wel, die lui die denken dat Jezus uit Amerika komt.
Naja hoeft ook weer niet te ver. Wil gewoon een leuk weekendje wegquote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het maakt jou niet uit waar je eindigt?
bakje ijs?quote:
ik een handquote:
jaaa lekker geef maarquote:Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
iemand nog een tosti?
ik was iets te fanatiek
Momentquote:
SPOILER: Niet al te fris plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moment
*Stamp*idd en toch klikkenSPOILER: Niet al te fris plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?![]()
weg trek
quote:
[..]
Moment
*Stamp*Ik krijg er bijna een footfetish van.SPOILER: Niet al te fris plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Waarschuwing staat er niet voor nietsquote:
zit in het aard van het beest(je)quote:
Ik weet (zie bovenstaand commentaar)quote:Op maandag 10 mei 2010 13:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschuwing staat er niet voor niets
[..]
Moment
*Stamp*SPOILER: Niet al te fris plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?
Nimmer! Jullie zielenheil is mijn verantwoording!
Laffe huichelaar
Ik vidn het wel sexy anders.quote:
Nooit!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nimmer! Jullie zielenheil is mijn verantwoording!
SPOILER: Pas op, weer onfris plaatje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
volbeatquote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
WAARDEFUK IS TREV? HIJ MEOT MIJ OP SLEEPTOUW NEMEN MET DE ZWARTE CROSS
VOLBEAT
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nooit!Oke die was wel nastySPOILER: Pas op, weer onfris plaatje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jaquote:
Ik welquote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Oke van devildriver wordt ik niet echt warm of koud van
klinkt verder wel tof
Jij bent er ook 1?quote:
my dying bridequote:Op maandag 10 mei 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaEn Devildriver en kamelot en the baseballs en caro emerald en my dying bride en papa roach en triggerfinger
STFU, het is maar 40,- en als ;t goed is kunnen we bij Trev crashen dan. Wanneer ga je eigenlijk op vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:39 schreef Ezechielk het volgende:
DW, wat doe je
Nu wil ik ook, en ik heb m'n geld nodig voor mijn vakantie
Ga ook meequote:
Een week later. En vergeet het eten en drinken niet hèquote:Op maandag 10 mei 2010 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STFU, het is maar 40,- en als ;t goed is kunnen we bij Trev crashen dan. Wanneer ga je eigenlijk op vakantie?
nope ben flink aan het opsparen voor mijn vakantie naar italiequote:
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een week later. En vergeet het eten en drinken niet hè
Waarom gaat iedereen op vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope ben flink aan het opsparen voor mijn vakantie naar italie
Grolsch festivalbier?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.Maar daar hoef je niet veel aan kwijt te zijn. Met een beetje geluk mag je daar aan grolsch festivalbier
je weet nu wel wat je me voor m;n verjaardag kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |