wtf, hoe groot zijn die dingenquote:
ziet er een beetje uit als iemand die een chromosoompje mist daarquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Nog even en ze noemen hem daar : Die Fuhrer.. Klacht lijkt me duidelijk.
zeeeeer onterechte klacht lijkt me....quote:Louis van Gaal ist mittlerweile in den Herzen der Deutschen angekommen
Zeker wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:23 schreef Gazebo het volgende:
vroeger had ik een hekel aan die vent, maar begin steeds meer van hem te houden.. dat houden van begon zon beetje rond de az periode te komen
Die Fuhrerquote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Die speech van Louis van Gaal gisteren na het lands kampioen schap van Bayern Munchen:![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)van_gaal_speech.html
Dit soort speeches zijn leuk in Nederland maar dit kan toch niet in Duitsland. 65 jaar geleden stond daar namelijk een zelfde soort idioot op deze toon te schreeuwen.
Jij bent politiek correct, dat is de grote klacht.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
Die speech van Louis van Gaal gisteren na het lands kampioen schap van Bayern Munchen:![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)van_gaal_speech.html
Dit soort speeches zijn leuk in Nederland maar dit kan toch niet in Duitsland. 65 jaar geleden stond daar namelijk een zelfde soort idioot op deze toon te schreeuwen.
zelfs hitler zou zeggen: also, also...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef Penisbaard het volgende:
Hitler mocht willen dat hij zoals van Gaal was
Ik denk dat alleen Nederlanders dat soort humor kunnen waarderen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef BoerBert het volgende:
Ik kreeg dat idee ook een beetje. Vooral toen dat publiek lekker 'heuh heuh' mee moest gaan roepen.
Beetje jammer dat alleen Robben en Bommel het leuk vonden (waarschijnlijk omdat ze het kennen) en dat kneuzen als Ribery weer met een chagrijnig hoofd stonden te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |