Dacht ik ook maar zou het een bekende van de plesie zijn geweest? want op het laatst zie oom agent iets met deurwaarder?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zeer terechte klacht. Zulks een mannetje moet je aan zijn oren de auto uitslepen en flink afranselen op het bureau.
Man je komt je huis niet eens uit vandaag, wát ga je dan precies uitproberen?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:53 schreef 3keernix het volgende:
Ze zijn notabene met zijn 2, bel dan desnoods eeen politiewagen maar ik kan dus gewoon een grote bek opzetten en ermee wegkomen? ga ik vandaag dan eens uitproberen
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:58 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Man je komt je huis niet eens uit vandaag, wát ga je dan precies uitproberen?
Internetheldquote:Op maandag 10 mei 2010 11:53 schreef 3keernix het volgende:
Ze zijn notabene met zijn 2, bel dan desnoods eeen politiewagen maar ik kan dus gewoon een grote bek opzetten en ermee wegkomen? ga ik vandaag dan eens uitproberen
Kutbelgquote:
Ik had het hem gestenigd of vastgemaakt aan zijn auto en dan heel Nederland rond gecrossed. Allochtonenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Razor21 het volgende:
Ik had dat bontkraagje eruit getrokken![]()
"Weet je wie ik ben?"![]()
![]()
dat hadden we dan echt wel even op het buro nagekeken.
OMG dat dit kan in Nederland.
En dan eerste instantie ook nog wegrijden, en die agent duwen in zijn auto.
Snap het niet dat ze niets deden stuk tuig
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had het hem gestenigd of vastgemaakt aan zijn auto en dan heel Nederland rond gecrossed. Allochtonen
dat viel mij ook al op.. Als wij zonder rijbewijs zouden rijden en de agent netjes zouden behandelen, hadden we voor minstens 2 dingen van het lijstje een bekeuring gehad, maar de relmarokaan(?) mocht gewoon doorrijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:02 schreef eightone. het volgende:
Ongelofelijk.
"ik heb geen rijbewijs"
En vervolgens mag hij doorrijden zonder een boete voor geen gordel, negeren van een stopteken en geen remlichten. ongelofelijk.
Ik had voor een hardere aanpak gekozen. Kerels die zo te keer gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef Gezicht het volgende:
Die agent wat die kerel daar laat gaan mag van mij op z'n werk flink worden uitgefoeterd door z'n baas. Ik had hem meegenomen naar het bureau en eens 6 uurtjes in een klein kamertje geduwd, misschien dat 'ie daar iets van zou opknappen.
Je begrijpt in ieder geval wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had voor een hardere aanpak gekozen. Kerels die zo te keer gaan
Die kop van de knecht van Sinterklaas is wel lachen op het eind.quote:
Zegt hij, terwijl hij schijnheilig zijn ding doet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag het gisterenavond ook al en was met stomheid geslagen.
Die idioot hadden ze de auto uit moeten slepen, plat op de motorkap leggen, en publique volledig vernederen, mee sleuren naar het bureau en boetes uit schrijven voor alles wat mogelijk is. Zeggen dat je geen rijbewijs hebt, geen fatsoenlijk remlicht hebben en de politie uitzeiken en er dan nog mee weg komen met een boete voor de gordel? Belachelijk
Niks dan belachelijk
En dit soort idioten maar gewoon laten gaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zegt hij, terwijl hij schijnheilig zijn ding doet.
Flikker toch op man.
Kutwouten zijn Kut . Gaat heen met je camera's en je bemoeizucht, lafhartige.
Want jij hebt natuurlijk niets te verbergen. Het is alleen dat je beeft van angst voor de mensen die dat wel denken te hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dit soort idioten maar gewoon laten gaan?![]()
Nee hoor, de Nederlandse politie een keer in Amerika laten heropvoeden. Niks mis met een stevig politieoptreden mits gerechtvaardigd.
lukt alleen als je een agressief rifaapje bent, blijkt maar weer...quote:Op maandag 10 mei 2010 11:53 schreef 3keernix het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |