Een soort hagedis inderdaad, volgens mij een leguaan maar ik ben bepaald geen kenner. Ze verkochten ook (bonsai) krokodillen. Niets is wat het lijkt in China.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef Mixende_match het volgende:
Haha jah die gans (toch) is leuk dat ie je zo recht aan kijkt;)
ook die hagedis (toch?) is leuk met die kleuren;)
ik heb de foto gemaakt op metrostation Rotterdam (ik geloof Rotterdam centraal)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan deze denken..
[ afbeelding ]
Nee niet zelf gemaakt!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Hij heet XTC:
[ afbeelding ]
Ik was knetter stoned waardoor ik eens een foto van mij blow wilde maken, niet wetende dat de flitser er een X van zou maken
Mooie foto zeg!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[ afbeelding ]
Vond 'em niet slecht voor mijn oude 400D/70-300 IS USM..
Idd.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Lyssa het volgende:
Als totale leek ook maar even een fotootje (met geleende fantastische fotoapparatuur)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Kraamvisite, maar dan anders![]()
Was ook licht ironisch bedoeld hoor..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Mooie foto zeg!
Niet zo slecht voor je oude 400D?
Ik maak al mijn foto's nog altijd met een EOS350. Het is 9 van de 10 keer niet de camera die de mooie foto's maakt maar diegene die de camera bedient.
Vind het een beetje een rare opmerking![]()
Zou je 'm willen resizen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Hij heet XTC:
[ afbeelding ]
Ik was knetter stoned waardoor ik eens een foto van mij blow wilde maken, niet wetende dat de flitser er een X van zou maken
wat een fotoquote:Op donderdag 13 mei 2010 05:40 schreef whaley het volgende:
oh.. vogels! die heb ik ook
[ afbeelding ]
Een sakervalk die 'een loer gedraaid wordt'. Zelfs op 1/2500 sec. hebben de uiteinden van z'n (haar?) vleugels nog bewegingsonscherpte...
groter op http://www.flickr.com/pho(...)et-72157594359319975
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |