OMG Ing.... de vaat staat nog op het aanrecht... goh, is de vaatwasser kapot?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik heb de vaatwasser al uitgepakt, weer ingepakt en hij staat alweer aan.
Meneer I. vroeg gisteren al of ie kapot was, aangezien het hele aanrecht vol afwas stond.
Op een of andere manier is de link leggen tussen zere rug - vaatwasser in/uitladen best lastig voor een man geloof ik
Ja, ik vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd. Maar goed, ff afwachten maar nog.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie Maes haar update al gezien?
Nou, ik heb besloten dat deze TT zo op deze manier diepgang genoeg heeft, stof tot nadenken geeft, verwachting schept, creativiteit oproept... ja, ik vind het wel wat zo!quote:
Hij moest eerst uitgepakt worden en da's natuurlijk best veul werkquote:Op maandag 10 mei 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG Ing.... de vaat staat nog op het aanrecht... goh, is de vaatwasser kapot?![]()
Kon ie het er niet ff zelf in zetten dan?
[..]
Ja, ik vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd. Maar goed, ff afwachten maar nog.
quote:
Haal je lunch eens uit je ogen?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik heb besloten dat deze TT zo op deze manier diepgang genoeg heeft, stof tot nadenken geeft, verwachting schept, creativiteit oproept... ja, ik vind het wel wat zo!
Lunch! Goed idee.quote:
moet zo nog lunch ontbijt halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ole!
Ik krijg zo een Turkse pizza als lunch![]()
![]()
Het is maar goed dat het geen bikiniweer is dit weekend
Watzijzegt.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ole!
Ik krijg zo een Turkse pizza als lunch![]()
![]()
Het is maar goed dat het geen bikiniweer is dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |