Scherpe reactie. Nee, echt.quote:
Je mag het toch wel oneens zijn met andere partijen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Scherpe reactie. Nee, echt.
Mensen die de mond vol hebben van negativiteit over andere partijen maar zelf geen haar beter zijn in hun generalisaties
Ik kan niet anders dan erom lachen. Wanneer je het verschil niet ziet tussen informatie over moslims verdraaien om haat aan te wakkeren en mensen die daarin trappen dom vinden, zit er ook geen serieuze reactie meer in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Scherpe reactie. Nee, echt.
Mensen die de mond vol hebben van negativiteit over andere partijen maar zelf geen haar beter zijn in hun generalisaties
en daarom wordt het ook niet geaccepteerd als iemand de VVD of SP extreem rechts noemt. De PVV dat noemen is echter niet meer dan een feit constateren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef Amos_ het volgende:
Partijen bestempelen als extreem rechts terwijl ze dat niet zijn? Mwoah. Dat is niet echt oneens zijn. Dat is onjuiste informatie verspreiden.
Dat is jouw méning en niet per definitie een feit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
en daarom wordt het ook niet geaccepteerd als iemand de VVD of SP extreem rechts noemt. De PVV dat noemen is echter niet meer dan een feit constateren.
De PVV is anders behoorlijk links op de meeste economische punten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
en daarom wordt het ook niet geaccepteerd als iemand de VVD of SP extreem rechts noemt. De PVV dat noemen is echter niet meer dan een feit constateren.
Ach, en zo heb je ook mensen die stemmen op de PvdA, een partij die de rijke en hardwerkende wil straffen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan erom lachen. Wanneer je het verschil niet ziet tussen informatie over moslims verdraaien om haat aan te wakkeren en mensen die daarin trappen dom vinden, zit er ook geen serieuze reactie meer in.
Klopt en alleen al daarom is het onzin de PVV als extreem rechts te bestempelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PVV is anders behoorlijk links op de meeste economische punten.
Dat is gewoon een mening. Mag dat? Ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef Amos_ het volgende:
Partijen bestempelen als extreem rechts terwijl ze dat niet zijn? Mwoah. Dat is niet echt oneens zijn. Dat is onjuiste informatie verspreiden.
Ha ha ha....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mening. Mag dat? Ja.
Ik heb geen idee, jongen, maar wees verstandig en blijf weg bij dat soort partijen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ha ha ha....
Dus nu gaan we alle fouten die als feiten werden gebracht omvormen naar een mening, want dan mag het altijd?
Ik vind het belangrijker dat onze economie weer op de rails komt, dat gaat niet lukken met een links kabinetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, jongen, maar wees verstandig en blijf weg bij dat soort partijen.
Alleen maar verdeeldheid zaaien is nog nooit positief geweest.
LOL, wel met PVV zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat onze economie weer op de rails komt, dat gaat niet lukken met een links kabinet
ha ha ha....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ha ha ha....
Dus nu gaan we alle fouten die als feiten werden gebracht omvormen naar een mening, want dan mag het altijd?
Hilarisch. Net experimenteel theaterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef muiterij het volgende:
Die van verdonk is een groot dieptepunt. Die mensen die het water aan hun lippen staat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat de economie idd een heel groot issue zal zijn bij de verkiezingen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat onze economie weer op de rails komt, dat gaat niet lukken met een links kabinet
Het nazisme was ook extreem-rechts, maar wordt maar wat graag als links gezien door sommigen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PVV is anders behoorlijk links op de meeste economische punten.
Maar op economisch gebied is de PVV vrijwel hetzelfde als de SP?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn de 3 users hierboven het er niet mee eens, m.u.v. Verbalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ha ha ha....
Nu gaan we het weer over verkiezingsspotjes hebben. Net is er al een topic verpest door haarkloverij.
Ik heb het filmpje in etappes moeten bekijken omdat de kramp in mijn tenen me teveel werd.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn de 3 users hierboven het er niet mee eens, m.u.v. Verbal
Klopt en daar reageerde jij ook op, de rest ging offtopic. Zo bedoelde ik het ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dit topic gáát toch over verkiezingsspotjes
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |