Rita in bikiniquote:Op maandag 10 mei 2010 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom ging ze er niet bij in het zwembad
En dan maar zeiken dat ministers tegenwoordig niet meer met Excellentie aangesproken wordenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als ze maar niet in de voetsporen van Hilbrand Nawijn gaat treden.
ja heb ik ook al gepostquote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
LAAAAAAAAAAAAAAWWWLLL!
you gotta be fuckin' kiddin me
Ja, zou niet weten waarom niet? Zolang je niet als eis stelt dat je op het CDA moet stemmen om in aanmerking te komen voor de prijs, lijkt me er weinig aan de hand.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
mag dit trouwens? prijsvragen organiseren als politieke partij?
Mooi om te zien dat ze krampachtig op bovenliphoogte in het water probeerden te staan.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef EdAtTheBar het volgende:
Mijn God![]()
![]()
![]()
Die mensen in dat zwembad ook met 'het water tot de lippen'
wel heel on-Nederlands persoonlijk. lijkt op die spot van Obama.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
Eentje van niveau voor de verandering, PvdA / Job Cohen:
Dat is geen verkiezingsspotje, dat is een sollicitatiegesprek. Ik heb alles over Job Cohen gehoord, en bijzonder weinig over de PvdA. We kiezen geen minister-president, we kiezen partijen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
Eentje van niveau voor de verandering, PvdA / Job Cohen:
Dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is geen verkiezingsspotje, dat is een sollicitatiegesprek. Ik heb alles over Job Cohen gehoord, en bijzonder weinig over de PvdA. We kiezen geen minister-president, we kiezen partijen.
Ik ben nog altijd fel tegen stemmen op een persoon in plaats van een partij, en de PvdA richt zich op Cohen, ipv Cohen op zijn partij
Dit soort dingen dus. Inhoudsloze kletskoekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef remlof het volgende:
PvdA Lange én korte campagnevideo met @JobCohen over zijn achtergrond en het NL waar hij voor staat: http://j.mp/9ry7fn / http://j.mp/9884Mx. ^B
16 minutes ago via TweetDeck
Minder hilarisch dan die uit de extreem-rechtse hoek inderdaad, maar wel inhoudelijker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus. Inhoudsloze kletskoek
Hoezo? Heeft de NVU ook een spotje gemaakt dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Minder hilarisch dan die uit de extreem-rechtse hoek inderdaad, maar wel inhoudelijker.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft de NVU ook een spotje gemaakt dan?
Ik bedoel de partijen die standpunten uitdragen die je vroeger alleen bij de Centrum Democraten en NVU zag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft de NVU ook een spotje gemaakt dan?
Gelukkig is het niet aan jou besteed om labels op mensen te plakken maar doen alleen die enge "rechtse" partijen dat...oh wacht...nu doe je het zelf ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]Mensen die zich van de domme houden vind ik zo mogelijk nog dommer dan mensen die het écht niet weten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet aan jou besteed om labels op mensen te plakken maar doen alleen die enge "rechtse" partijen dat...oh wacht...nu doe je het zelf ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |