De prestatiedruk op jongens als Fer en Wijnaldum moet ook omhoog. Ja ze zijn jong, maar wel met 3 seizoenen eredivisie, een aantal Europese duels plus 2 bekerfinales op het CV. En Cissé en El Ahmadi moeten nu helemaal hun verantwoordelijkheden eens gaan pakken.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja jongen , zo'n teringzooi is het nou . En jij wil top 5 spelen hoe dan ook ? Ik zeg als Vlaar en de rest blijft zou het in het meest gunstige geval lukken . Gaat hij en nog een paar goeie jongens zoals Fer , Wijnaldum of Bahia ook weg kun je het schudden met je top 5 want je kan dan dus niks halen om je te versterken .
Cissé moet ook gewoon zorgen dat zn poot heel blijft . Kan me voorstellen dat Been doodmoe wordt van dat geneuzel over zn teen die zeer doetquote:Op maandag 10 mei 2010 11:16 schreef Happel het volgende:
Cissé en El Ahmadi moeten beter gebruikt worden.
Hij liep toch gewoon met te kleine schoenen rond ofzo ?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:24 schreef Sinnie het volgende:
Als zijn teen gebroken is dan kan ik begrijpen dat hij niet wilt spelen. Bij Feyenoord laten we voetballers wel eens te lang door voetballen met een spuit in hun poten waar ze vervolgens alleen maar slechter uitkomen
Dat heb ik een keer gehoord, had ook een keer gehoord dat zijn teen gebroken was. Dat tweede lijkt me dan wat waarschijnlijkerquote:Op maandag 10 mei 2010 11:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij liep toch gewoon met te kleine schoenen rond ofzo ?
Ja, die tilden eigenhandig VVV naar hogere hoogtes.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
Maar voorlopig hebben we al twee toppers uit Venlo in de helicopter.
Omdat Ritmo een notoire pessimist is en een haat/liefde verhouding heeft met de club. Meer haat, dan liefde gok ik zo.quote:
Omdat het niet goed met de club?quote:
Supporten doe je in de Kuip en in de uit-wedstrijden, op internet kan je best kritiek uiten. Natuurlijk ben ik trots op de club maar niet zoals het nu gaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:58 schreef Happel het volgende:
Het blijft de club die je support. Enige trots mag best.
Met die talentenpoules is wel geld opgehaald, alleen dat was eigenlijk een lening die moet worden ingelost zodra spelers verkocht worden. Dus niet alleen is er een schuld van 40 miljoen, het potentiële kapitaal op het veld is er óók al deels doorheen gejaagd.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:14 schreef Sinnie het volgende:
Het vervelende is dat ons kapitaal ook nog in die talenten-pouls zitten. Als ze vertrekken dan hou je er nog minder aan over.
Ligt eraan hoe. Hoe sneller hoe beter alleen je moet wel voor ogen houden dat als je teveel snijdt in de selectie en daardoor geld uit Europa mist dat je daarmee nog dieper in een gat zakt. Dan heb je het niet eens over de spons-inkomsten en tv-geld etc. Dat word dat allemaal minder en dan word het nog moeilijker om nog over die schulden heen te komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:36 schreef Winner_Taco het volgende:
Is het ook niet belangrijk om (waar mogelijk) zo snel mogelijk die schuld af te lossen ivm torenhoge rente ?
Geloof niet eens dat ze daar bewust mee bezig zijn . Natuurlijk wil men Europees spelen en zo hoog mogelijk eindigen maar Mario zei bij VI dat het best reel zou zijn als we volgend seizoen middenmoot spelen . Gebrek aan ambitie of realiteit zeg het maar ?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe. Hoe sneller hoe beter alleen je moet wel voor ogen houden dat als je teveel snijdt in de selectie en daardoor geld uit Europa mist dat je daarmee nog dieper in een gat zakt. Dan heb je het niet eens over de spons-inkomsten en tv-geld etc. Dat word dat allemaal minder en dan word het nog moeilijker om nog over die schulden heen te komen.
Talentenpool 1: De Guzman, Drenthe, Vincken, Biseswar, Bruins, Wijnaldum en Mulderquote:Op maandag 10 mei 2010 14:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Geloof niet eens dat ze daar bewust mee bezig zijn . Natuurlijk wil men Europees spelen en zo hoog mogelijk eindigen maar Mario zei bij VI dat het best reel zou zijn als we volgend seizoen middenmoot spelen . Gebrek aan ambitie of realiteit zeg het maar ?![]()
Ik zou wel eens een overzicht willen van wie in welke talent-pool zit en hoe men denkt de crisis te gaan bezweren .
Zit Vlaar bijvoorbeeld ook in zo'n pool ? Wijnaldum niet omdat die jeugd is ? Fer?
Ekramy,Greene,Slory,Tiendalli,Lensky en Schet, zijn die niet alle transfervrij de Kuip uitgegaanquote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Talentenpool 1: De Guzman, Drenthe, Vincken, Biseswar, Bruins, Wijnaldum en Mulder
Talentenpool 2: Vlaar, Ekramy, Greene, Slory, Tiendalli, Lensky en Schet
Zo vond ik hem op internet, zijn al wat mensen uit vertrokken en ik dacht dat Fer er ook in was opgenomen. Als wij inderdaad middenmoot spelen volgend seizoen hebben we een probleem. Dat zal betekenen dat het een afgang wordt in de Europa League en dat we het seizoen erop er niet eens in voor komen. Nog minder inkomsten, Feyenoord verliest aan 'naams-bekendheid' dus raken sponsors minder gekietelt om met Feyenoord in zee te gaan en als ze in zee gaan dan is dat voor beduidend minder.
Lijkt me dus dat het niet dat het 'ff' een paar jaar middenmoot wordt en dan weer vlammen.
OMG gewoon alles wat enige waarde vertegenwoordigt is in zo'n pool onderverdeeldquote:Op maandag 10 mei 2010 15:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Talentenpool 1: De Guzman, Drenthe, Vincken, Biseswar, Bruins, Wijnaldum en Mulder
Talentenpool 2: Vlaar, Ekramy, Greene, Slory, Tiendalli, Lensky en Schet
Zo vond ik hem op internet, zijn al wat mensen uit vertrokken en ik dacht dat Fer er ook in was opgenomen. Als wij inderdaad middenmoot spelen volgend seizoen hebben we een probleem. Dat zal betekenen dat het een afgang wordt in de Europa League en dat we het seizoen erop er niet eens in voor komen. Nog minder inkomsten, Feyenoord verliest aan 'naams-bekendheid' dus raken sponsors minder gekietelt om met Feyenoord in zee te gaan en als ze in zee gaan dan is dat voor beduidend minder.
Lijkt me dus dat het niet dat het 'ff' een paar jaar middenmoot wordt en dan weer vlammen.
Ik ook niet, en als we ze al verkopen dan houden we er hoogstens een paar miljoen aan overquote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
OMG gewoon alles wat enige waarde vertegenwoordigt is in zo'n pool onderverdeeld![]()
Hoe wil je ooit uit die schulden komen als je al nauwelijks winst meer kan maken op spelers.
Komt nog bij dat er wat talent bijzit maar heb niet echt het idee dat we toekomstige sterspelers waar de Europese topclubs voor in de rij staan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |