Ja, erg lekker! En zo makkelijk ook, maar 4 min. koken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Me too. Maar ik zal aan haar denken, dat helpt vast
.
En die gevulde pasta: lekker hè? Ik vind die paddenstoelen (pecorino oid?) het lekkerst.
Ja dat heb ik ook! Maar blijven oefenen, echt waar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:36 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier XM.
Situps zijn een van de dingen die ik wel kan. Opdrukken is bij mij meer een probleem. Ik kan het net aan 1x en dan zak ik in elkaar. Wil het ooit minstens 10x kunnen, maar mn armen kunnen mn lichaam niet dragen, dus dan moet ik eerst met gewichten aan de gang en daar heb ik nu geen zin in
.
Ik had nog wel kwark staan hoor maar ik had inderdaad nog trek 's avonds en ik was aan het luieren en tv aan het kijken met huisgenoten, en die gingen saucijzen in de oven doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:29 schreef Phaidra het volgende:
@Boem: Waarom die laatste T? Nou ja, eigenlijk niet zo gek dat je nog trek hebt met zo'n lijstje icm 2 uur sporten... Beter eet je dan een bak kwark ofzo!
Dat is inderdaad lastig! Normaal gesproken werkt het om dat soort dingen niet in huis te halen, maar die verrekte huisgenoten gooien dan weer roet in het etenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had nog wel kwark staan hoor maar ik had inderdaad nog trek 's avonds en ik was aan het luieren en tv aan het kijken met huisgenoten, en die gingen saucijzen in de oven doen.
Gister getrained en vrijdag pas weer.. denk dat ik morgen als ik tijd heb maar even uurtje ga rennen of zo.
Ach. Als ik niet de hele dag door kaasbroodjes en chocola etc. vreet dan boeien die saucijzen me niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig! Normaal gesproken werkt het om dat soort dingen niet in huis te halen, maar die verrekte huisgenoten gooien dan weer roet in het eten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:23 schreef Phaidra het volgende:
Oooh, al veel te laat om XM nog een fijne vakantie te wensen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
Oh ja, nog een ranzig verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Ja maar dat is met dat fietsen van jou erbij dus eigenlijk is het meer hèquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:47 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hé neenmans, ben jij nog wel aan het hardlopen? Ik ga vandaag of morgen ff een armband kopen voor m'n iphone en dan neem ik Runkeeper weer mee. Je ligt 'maar' 56 kilometer voor zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |