In Engeland ook. De drie grootste stijgers van de FTSE:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:05 schreef Whiteguy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt
Boeiende lijst. Nederland staat erg hoog (ivm grote bank sector denk ik).
Dat ING vandaag +23 % laat zien op de beurzen nadat er steun is bekendgemaakt voor de kneuzenlanden, geeft wel aan dat het redden van die landen vooral ook een redding is voor ONZE banken. ING zal wel weer 300 miljard aan Spaans en Portugees schuldpapier op een balans hebben staan ofzo
En dan komt dit:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Foei B.quote:Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Heb net een zeer goede opname van Faithless in Brussel (één dag later dan Amsterdam) binnengehaald, zelfde setlist. Helaas wel in MP3, maar dat zal je waarschijnlijk niet boeien.
Interesse?
En nu niet meer?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Jack de vries is vreemgegaan
En Sjek was net bezig aan een opmars binnen de partij/politiek.
Vind hem zowaar symphatiek...
Ik ben alleen bezig met Jack de Vries als politicus, niet als huisvader of echtgenoot.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Jack de vries is vreemgegaan
En Sjek was net bezig aan een opmars binnen de partij/politiek.
Vind hem zowaar symphatiek...
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.quote:
Met VK en VS als beruchte landen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.
Wat hij buiten de deur doet, moet 'ie zelf weten.
Maar daar wordt binnen sommige geledingen anders over gedacht...
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.
Wat hij buiten de deur doet, moet 'ie zelf weten.
Maar daar wordt binnen sommige geledingen anders over gedacht...
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk, statistieken, grafieken en schaalverdelingen..
voor beide:quote:
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjesquote:
Ehm, pardon?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is 21:00 < nu < 22:00 en dus tijd voor bed/goedmaaksex
Dit moet ik scoopen via Twitter.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjes. TMI is in dit geval too much information
Bij die balkjes kijk ik schijnbaar ergens gruwelijk overheenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjes. TMI is in dit geval too much information
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |