Ligt er natuurlijk aan in welke volgorde dat plaats vindt...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vergeet 1x in de tien jaar ruzie met je vrouw en 1x in de tien jaar goedmaakseks niet.
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.quote:De FCC heeft de MPAA toestemming gegeven om de analoge video-uitgangen op settopboxen en tv's te blokkeren wanneer een recente film on demand wordt bekeken. Hollywood lobbyt al sinds 2008 voor selectable output control.
Klinkt goedquote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens bierbrouwen. Deze keer met een aantal anderen samen. Dat doen we bij iemand die heel vaak bier brouwt, ergens bij de grens met Belgie. 10 Minuten verder zit een camping dus dan gaan we gewoon 2 dagen op de camping staan en bier brouwen
Ik heb het 1x eerder gemaakt, een tarwe tripel. Dat was toen 20 of 30 liter.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goedDoe je dat vaak, en wat voor soort bier maak je?
Stond vorige week nog met een dvd in mijn handen, maar toen dacht ik hier aanquote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ij-te-voorkomen.html
[..]
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.
Klinkt goed, hopelijk smaakt het ook zoquote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het 1x eerder gemaakt, een tarwe tripel. Dat was toen 20 of 30 liter.
En deze keer gaat het hoogstwaarschijnlijk ook weer een tripel worden. Een beetje een hoppige waarschijnlijk.
En dat wordt 60 liter.
En ik zit er ook weer over na te denken om ook zelf thuis weer wat te gaan maken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:01 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ij-te-voorkomen.html
[..]
Ah, mooi, nog meer macht voor de filmindustrie waar alleen goedwillende gebruikers last van hebben.
dis als ik een titel bestal kan ik straks 90 dagen lang geen tvout meer gebruiken?quote:en geeft het MPAA-leden toestemming om soc maximaal 90 dagen per titel te activeren,
Ik denk dat ze met 'per titel' bedoelen dat je de analoge outputs niet kunt gebruiken zolang je die film kijkt, niet zolang je die titel hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
dis als ik een titel bestal kan ik straks 90 dagen lang geen tvout meer gebruiken?
Je woont in Hilvarenbeek?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goed, hopelijk smaakt het ook zo
Bij ons in het dorp is ieder jaar een soort biermarkt waar ook allerlei microbrouwers langs komen, zit altijd erg goed spul tussen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens bierbrouwen. Deze keer met een aantal anderen samen. Dat doen we bij iemand die heel vaak bier brouwt, ergens bij de grens met Belgie. 10 Minuten verder zit een camping dus dan gaan we gewoon 2 dagen op de camping staan en bier brouwen
De Roos is echt heel erg lekker. Die heeft onlangs bij ons de blindproeverij gewonnen nadat ik dat had opgepikt bij de museumbrouwerijquote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar De Roos staat ook altijd 'bij ons'
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.
Het leuke van vakantie is nou juist om andere dingen / mensen / culturen te zien. Ga je een beetje met je wagen VOL met ALLES van thuis (tot potje pindakaas aan toe) naar een camping rijden, vol met andere Nederlanders die precies het zelfde doen. Om 's avonds je meegebrachte blikje knakworsten en aardappels op te warmen - al dat buitenlandse voer is immers niks. Ik heb ook het idee dat 90% van de mensen die daar met zn eigen camper zit, dat hele campingterrein niet af komt de tijd dat ze daar zijn. Wat dat betreft is er aardig gelijkenis met all-inclusive Turkije
Vooroordelen bestaan niet omdat er maar 2 mensen in de wereld eraan voldoen. Vooroodelen zijn er om dat er een aanzienlijke groep is die eraan voldoet.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Wij gingen ieder jaar met de vouwwagen, omdat we niet duurder konden betalen maar ook omdat het erg leuk is. En we namen geen eten mee, want het is erg leuk om buitenlandse supermarkten of buurtwinkeltjes te bezoeken.
Wij maakten wel vriendjes, maar mijn ouders hadden nauwelijks contact met anderen, die trouwens meestal ook helemaal niet zo erg zijn. We gingen vaak dagelijks op pad om dorpjes te bekijken, te wandelen, te zwemmen, cultuur te proeven, noem maar op.
Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
Dan behoorden jullie dus tot de goeie 10%quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Wij gingen ieder jaar met de vouwwagen, omdat we niet duurder konden betalen maar ook omdat het erg leuk is. En we namen geen eten mee, want het is erg leuk om buitenlandse supermarkten of buurtwinkeltjes te bezoeken.
Wij maakten wel vriendjes, maar mijn ouders hadden nauwelijks contact met anderen, die trouwens meestal ook helemaal niet zo erg zijn. We gingen vaak dagelijks op pad om dorpjes te bekijken, te wandelen, te zwemmen, cultuur te proeven, noem maar op.
Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.
Misschien ook maar eens heen gaan inderdaad, het hoeft niet altijd van één kant te komenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Roos is echt heel erg lekker. Die heeft onlangs bij ons de blindproeverij gewonnen nadat ik dat had opgepikt bij de museumbrouwerij
Erg lekker bier en leuke setup aldaar.
11 September hebben zij een bierfestival in Hilvarenbeek. Ook met een aantal brouwerijen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens heen gaan inderdaad, het hoeft niet altijd van één kant te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |