quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, meisje alleen in het huis zonder sleutels...
Eigenlijk doet Peterrrr alsof iedereen had kunnen weten dat het nep is...maar laten we nou eerlijk zijn: je moet eigenlijk wel een beetje een eikel zijn om zo'n verhaal in twijfel te trekken. Dus ik vind het heel normaal als iemand het direct "gelooft"quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren wel het laatste stukje en ik heb dat boek ook gelezen (en voor zoete koek geslikt, om eerlijk te zijn)...
Ja. En aan het begin van het programma quote hij William Niles: "A man easily believes what he wishes" en ging vervolgens die quote projectere op de pers.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:24 schreef De_Hertog het volgende:
Waar gaat het over? Dat zogenaamde Loverboy-verhaal?
Ik heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien, met die telefoongesprekken met Ma Mosterd, Maria zelf en de uitgever. Ken dus niet de stukken die mogelijk onjuist zouden zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk doet Peterrrr alsof iedereen had kunnen weten dat het nep is...maar laten we nou eerlijk zijn: je moet eigenlijk wel een beetje een eikel zijn om zo'n verhaal in twijfel te trekken. Dus ik vind het heel normaal als iemand het direct "gelooft"
Ik vind het wel ENORM raar dat er niemand van die school al eerder aal de persbel getrokken heeft om te zeggen dat ze helemaal niet gespijbeld heeft
Ze beweert vanaf dag 1, een paar jaag lang gespijbeld te hebben. Maar ze ging wel ieder jaar netjes over. De school heeft aangetoond dat ze sporadisch een uurtje niet is op komen dagen. En dat is dan nog maar het begin waarom het meeste in het boek niet kan kloppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien, met die telefoongesprekken met Ma Mosterd, Maria zelf en de uitgever. Ken dus niet de stukken die mogelijk onjuist zouden zijn.
Vond het overigens een walgelijk boek met al die details over verkrachtingen e.d.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 10 mei 2010 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, wel vreemd inderdaad.
Woensdag komt die Manou met zijn verhaal op TV, gisteren zag je een voorstukje daarvan.
Ze had op een bepaald moment toch een schadeclaim ingediend bij die school, gebrekkige controle enzo? Misschien dat de school er niets over wilde/mocht zeggen zolang het onderzoek liep.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het wel ENORM raar dat er niemand van die school al eerder aal de persbel getrokken heeft om te zeggen dat ze helemaal niet gespijbeld heeft
Zou kunnen. Ik heb zelfs nog gedacht: een school die 74.000 euro boete boven het hoofd hangt zou zomaar eens een absentielijstje kunnen vervalsenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze had op een bepaald moment toch een schadeclaim ingediend bij die school, gebrekkige controle enzo? Misschien dat de school er niets over wilde/mocht zeggen zolang het onderzoek liep.
Dus meisjes die een boek schrijven over loverboy-verhalen zijn wel te vertrouwen en scholen niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb zelfs nog gedacht: een school die 74.000 euro boete boven het hoofd hangt zou zomaar eens een absentielijstje kunnen vervalsen
Wellicht zijn ze allebei niet te vertrouwenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus meisjes die een boek schrijven over loverboy-verhalen zijn wel te vertrouwen en scholen niet?
Nou ja, ik heb het boek zelf niet gelezen hoor, maar dat het verhaal verzonnen is maakt het toch geen slechter (en misschien zelfs een beter) boek lijkt me zoquote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
PeterRRRR was vorige week ook in DWDD om hierover alvast een tipje op te lichten. Matthijs zat vol ongeloof te kijken... hij heeft dat meisje 2x geïnterviewd en ook nog het boek aangeprezen op het boek zelf. Hij voelde zich bedrogen, geloof ik.
Nee..maar als je het verkoopt als: waargebeurd/autobiografisch.....dan ben je toch wel een charlatan.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het boek zelf niet gelezen hoor, maar dat het verhaal verzonnen is maakt het toch geen slechter (en misschien zelfs een beter) boek lijkt me zo
Precies.... ze had het dan moeten verkopen als fictie. Er waren ook al meer dan 250.000 exemplaren verkocht.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..maar als je het verkoopt als: waargebeurd/autobiografisch.....dan ben je toch wel een charlatan.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb weer zo'n vraag waar ik naar kan Googelen maar daar heb ik geen zin inMag je een scooter rijden als je een B-rijbewijs hebt?
Wat moet ik verklarenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, Etc....verklaar eens
http://forum.fok.nl/user/active/13347
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |