Welnee, hoewel ik het niet erg zou vinden als het wel zo zou zijn...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, voor jou alleen nog maar chateaus toch? Ohja, en kaviaar van de kont van een welgevormde roodhaar, en whisk(e)y uit 'r navel.
Ga ja dan ook harder rijden dan 70 à 80 kilometer per uur?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je niks op de vouwwagen vervoert heb je geen zijspiegels nodig, kun je schitterend erover heen kijken
Het probleem is dat ook als je niet kampeert, je wel vaak achter zo'n treuzelbak komt te hangen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat maakt kamperen toch altijd heerlijk veel vooroordelen los bij mensen
Als het je niks lijkt, dan doe je het toch niet? Is iedereen weer blij
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheidquote:Op maandag 10 mei 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
Ga ja dan ook harder rijden dan 70 à 80 kilometer per uur?
Mogen, kunnen en doen zijn 3 dimensiesquote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheid
Na mijn bezoek vorige week aan Normandië ben ik voorlopig weer even erg anti-Duits...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mag toch van Duitsers verwachten dat ze georganiseerd zijn en zo?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Na mijn bezoek vorige week aan Normandië ben ik voorlopig weer even erg anti-Duits...
Je mag zonder aanhangsel 100 tot 120 in Nederland, dus 90 is ook nog te langzaam...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je mag 90 toch tegenwoordig? 80 vonden we echt een kutsnelheid
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mjah, daar kan ik even niks tegenin brengen
Beetje kinderachtig natuurlijk om de oorlog er bij te halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...![]()
Een Duitser in een caravan kan ik momenteel dus helemaal niet verdragen...
Alles komt op één of andere manier nu op een logische wijze bij elkaar...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig natuurlijk om de oorlog er bij te halen.![]()
quote:Caravans moeten gewoon rechts blijven.
Ja want alle Duitsers zijn slecht en wij Nederlanders zijn altijd een fantastisch aardig volkje geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag gisteren de TV-beelden van de inmiddels hoogbejaarde Canadezen die afgelopen weekend in Apeldoorn weer verwelkomd werden. Zat zowaar met een brok in mijn keel...![]()
Een Duitser in een caravan kan ik momenteel dus helemaal niet verdragen...
Het is maar wat je wilt lezen...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want alle Duitsers zijn slecht en wij Nederlanders zijn altijd een fantastisch aardig volkje geweest.
Zo kwam je wel een beetje over.quote:
Oh, je hebt Peter R de Vries gekeken?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je hebt Peter R de Vries gekeken?
oepsquote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel's moet ik er voortaan achter plaatsen dan?
Nou misschien issie toch nog niet dood:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |