En dan komt dit:quote:Op maandag 10 mei 2010 18:12 schreef B.ertha het volgende:
Even mijn gal spuien:
[..]
Weet je wat ook erg Nederlands is? Vooroordelen
Foei B.quote:Je moet gewoon niet naar een Nederlandse camping gaan en al zeker niet als er een groot aandeel stacaravans is, dat is wel vreselijk.

quote:Op maandag 10 mei 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Heb net een zeer goede opname van Faithless in Brussel (één dag later dan Amsterdam) binnengehaald, zelfde setlist. Helaas wel in MP3, maar dat zal je waarschijnlijk niet boeien.
Interesse?

En nu niet meer?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Jack de vries is vreemgegaan
En Sjek was net bezig aan een opmars binnen de partij/politiek.
Vind hem zowaar symphatiek...

Ik ben alleen bezig met Jack de Vries als politicus, niet als huisvader of echtgenoot.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:

Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.quote:

Met VK en VS als beruchte landen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.
Wat hij buiten de deur doet, moet 'ie zelf weten.
Maar daar wordt binnen sommige geledingen anders over gedacht...

quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrijf 'vind', niet 'vond'.
Wat hij buiten de deur doet, moet 'ie zelf weten.
Maar daar wordt binnen sommige geledingen anders over gedacht...

quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk, statistieken, grafieken en schaalverdelingen..
voor beide:quote:

Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjesquote:

Ehm, pardon?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is 21:00 < nu < 22:00 en dus tijd voor bed/goedmaaksex

Dit moet ik scoopen via Twitter.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjes. TMI is in dit geval too much information

Bij die balkjes kijk ik schijnbaar ergens gruwelijk overheenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de eerste: kijk eens heel goed naar de getallen in de balkjes. TMI is in dit geval too much information

Inderdaad, ik hoef niet telkens een minuut vooruit te weten wat mensen hier doenquote:

ja, ergens binnenkort. Degene die de locatie heeft aangeboden is nu bezig met goedmaaksex.quote:

Ik ben net een kwartier thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohwaaowah ik ben al bijna weer thuiiisss

Ja, we gaan bij mij barbecuen, in 2011quote:

dat was al algemeen bekend in den haagquote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:

ok, ik zet 2011 in de agendaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, we gaan bij mij barbecuen, in 2011

Of juist wel, ze wist het eerder dan z'n vrouwquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jij bent niet degene die iets heeft met Jack?

En in 2010 de grote verbouwmeetquote:

nee je zei het goedquote:

Nope, nog steeds happy met mijnquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jij bent niet degene die iets heeft met Jack?

Kun je dit elke keer even posten als ik het niet meer weetquote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee je zei het goedals zeg je alleen wanneer iets gelijk is aan het andere: hij is even lang als ik, hij is net zo dom als jij enz. Dan gebruik je om een verschil aan te geven: ik wist het eerder dan zijn vrouw

mooiquote:

maar eerst de grote klusmeet bij mij in juniquote:

hetzelfde als, je kan nooit hetzelfde dan zeggen. Als je dat onthoudt dan heb je het altijd goedquote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je dit elke keer even posten als ik het niet meer weetIk probeer het te onthouden met een ezelsbruggetje maar dat werkt blijkbaar niet goed genoeg
![]()
als = verschil

Ik kom bij jou klussen en jij bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar eerst de grote klusmeet bij mij in juni
Ik heb trouwens net een Lush product uitgeprobeerd dat echt stinkten nu ruik ik ernaar en dat is vies

helaas niets wat met den haag te maken heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi
Ik kan het gemist hebben, maar waar werk je eigenlijk nu tegenwoordig?

Tuurlijk kun je dat wel zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
hetzelfde als, je kan nooit hetzelfde dan zeggen. Als je dat onthoudt dan heb je het altijd goed

Hmmm, ik heb zo het vermoeden dat er bij jou veel meer moet gebeuren dan bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kom bij jou klussen en jij bij mij

wijsneusquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel zeggenhet klopt grammaticaal gezien alleen niet

quote:Op maandag 10 mei 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed in dit geval Amsterdam, Amsterdam, waar de zeelieden lallen...

dat vermoeden deel ikquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb zo het vermoeden dat er bij jou veel meer moet gebeuren dan bij mij
Ik krijg trouwens volgende week de sleutels

Wanneer vlieg je meis?quote:

Naast dequote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat het hier binnenkort een hoog Wonen & Klussen-gehalte hier wordt...

Ach, je kan het hier nog neerpennen, dus reanimatie is nog niet nodig...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef MaJo het volgende:
Damn it, ik moest rennen voor de bus en ik wist dat ik daardoor een hoestaanval zou krijgen omdat ik verkouden ben maar wilde niet een half uur wachten. Nu stik ik zowat en loopt het snot als water uit mijn neus

2 juni!! Kom op mijn mama's verjaardag aanquote:

Op het eerste gezicht staan de balkjes vrij ver van elkaar af, waardoor de ene duidelijk verder (beter) is dan de andere. In de praktijk blijkt het, door de gekozen verdeling, een verschil van .1 te zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bij die balkjes kijk ik schijnbaar ergens gruwelijk overheen

Ok, dat had ik gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht staan de balkjes vrij ver van elkaar af, waardoor de ene duidelijk verder (beter) is dan de andere. In de praktijk blijkt het, door de gekozen verdeling, een verschil van .1 te zijn.

Jij komt altijd dat soort dingen tegen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ok, dat had ik gezien
maar welcome to my world, nu snap ik waarom ik me er niet over verbaas....

Haha nee hoor ik leef nogquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
MaJo???
Nu toch niet alsnog aan de beademing gelegd?

Prima, maar dan moet ik wel even achter de laptop weg...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik leef nog
Zo een Saffie doen? Ja lekker slim, ik weet het

jazeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij komt altijd dat soort dingen tegen?
Dan snap je wellicht ook dat ik zojuist miljonair geworden ben

Duitse markquote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker.
gefeliciteerd![]()
In welke munteenheid?

Vergeet ONZ niet, maar daar zorg ik al voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naast de
-> OUD
-> DIG
krijgen we dan
-> K&W

Nope, Faithless ga ik op Lowlands al ontwijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet ik wel even achter de laptop weg...![]()
Ga je nog naar Faithless in het Westerpark?

Dat waren tijden. Hyperinflatie.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker die uit de jaren 30?
[ afbeelding ]

Uiteraardquote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker die uit de jaren 30?
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, Faithless ga ik op Lowlands al ontwijken
Ik steek hem nú op

Ik help ook even mee:quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naast de
-> OUD
-> DIG
krijgen we dan
-> K&W

Ik vind dat Brinkman ergens wel gelijk heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)kman_rebelleert.html

Ik vond het al nooit zo'n held...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef MaJo het volgende:
Brinkman stapt morgen uit de partij, mark my words. Onder dwang van wilders maar dat zal hij niet toe willen geven. Wilders heeft de touwtjes strak in handen, hij dult geen tegenspraak.brinkman...

Dat is ook best een goede filmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net Armageddon gekeken, dat is best een okaye film (vind ik dan)

Niet volgens de criticiquote:

ik vind de line up echt vetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken Rock en Seine maar ik weet nog niet zo zeker of ik ga. Het is geen fantastisch programma. Er zijn een paar leuke bands maar ik weet niet of het leuk genoeg is.

Sziget, Lowlands en RenS in 1 maand. Dat wordt op een houtje bijtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind de line up echt veten 100 euro is echt cheap
Ik ga hoe dan ook, ook als niemand mee wil
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |