Hmmm, ik heb zo het vermoeden dat er bij jou veel meer moet gebeuren dan bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kom bij jou klussen en jij bij mij
wijsneusquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat wel zeggenhet klopt grammaticaal gezien alleen niet
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed in dit geval Amsterdam, Amsterdam, waar de zeelieden lallen...
dat vermoeden deel ikquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb zo het vermoeden dat er bij jou veel meer moet gebeuren dan bij mij
Ik krijg trouwens volgende week de sleutels
Wanneer vlieg je meis?quote:
Naast dequote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat het hier binnenkort een hoog Wonen & Klussen-gehalte hier wordt...
Ach, je kan het hier nog neerpennen, dus reanimatie is nog niet nodig...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef MaJo het volgende:
Damn it, ik moest rennen voor de bus en ik wist dat ik daardoor een hoestaanval zou krijgen omdat ik verkouden ben maar wilde niet een half uur wachten. Nu stik ik zowat en loopt het snot als water uit mijn neus
2 juni!! Kom op mijn mama's verjaardag aanquote:
Op het eerste gezicht staan de balkjes vrij ver van elkaar af, waardoor de ene duidelijk verder (beter) is dan de andere. In de praktijk blijkt het, door de gekozen verdeling, een verschil van .1 te zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Bij die balkjes kijk ik schijnbaar ergens gruwelijk overheen
Ok, dat had ik gezienquote:Op maandag 10 mei 2010 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht staan de balkjes vrij ver van elkaar af, waardoor de ene duidelijk verder (beter) is dan de andere. In de praktijk blijkt het, door de gekozen verdeling, een verschil van .1 te zijn.
Jij komt altijd dat soort dingen tegen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ok, dat had ik gezien
maar welcome to my world, nu snap ik waarom ik me er niet over verbaas....
Haha nee hoor ik leef nogquote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
MaJo???
Nu toch niet alsnog aan de beademing gelegd?
Prima, maar dan moet ik wel even achter de laptop weg...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha nee hoor ik leef nog
Zo een Saffie doen? Ja lekker slim, ik weet het
jazeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij komt altijd dat soort dingen tegen?
Dan snap je wellicht ook dat ik zojuist miljonair geworden ben
Duitse markquote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jazeker.
gefeliciteerd![]()
In welke munteenheid?
Vergeet ONZ niet, maar daar zorg ik al voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Naast de
-> OUD
-> DIG
krijgen we dan
-> K&W
Nope, Faithless ga ik op Lowlands al ontwijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet ik wel even achter de laptop weg...![]()
Ga je nog naar Faithless in het Westerpark?
Dat waren tijden. Hyperinflatie.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker die uit de jaren 30?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |