Inderdaad, ik hoef niet telkens een minuut vooruit te weten wat mensen hier doenquote:
ja, ergens binnenkort. Degene die de locatie heeft aangeboden is nu bezig met goedmaaksex.quote:
Ik ben net een kwartier thuisquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohwaaowah ik ben al bijna weer thuiiisss
Ja, we gaan bij mij barbecuen, in 2011quote:
dat was al algemeen bekend in den haagquote:Op maandag 10 mei 2010 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Jack de vries is vreemgegaan
En Sjek was net bezig aan een opmars binnen de partij/politiek.
Vind hem zowaar symphatiek...
ok, ik zet 2011 in de agendaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, we gaan bij mij barbecuen, in 2011
Of juist wel, ze wist het eerder dan z'n vrouwquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jij bent niet degene die iets heeft met Jack?
En in 2010 de grote verbouwmeetquote:
nee je zei het goedquote:
Nope, nog steeds happy met mijnquote:Op maandag 10 mei 2010 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jij bent niet degene die iets heeft met Jack?
Kun je dit elke keer even posten als ik het niet meer weetquote:Op maandag 10 mei 2010 21:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee je zei het goedals zeg je alleen wanneer iets gelijk is aan het andere: hij is even lang als ik, hij is net zo dom als jij enz. Dan gebruik je om een verschil aan te geven: ik wist het eerder dan zijn vrouw
mooiquote:
maar eerst de grote klusmeet bij mij in juniquote:
hetzelfde als, je kan nooit hetzelfde dan zeggen. Als je dat onthoudt dan heb je het altijd goedquote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je dit elke keer even posten als ik het niet meer weetIk probeer het te onthouden met een ezelsbruggetje maar dat werkt blijkbaar niet goed genoeg
![]()
als = verschil
Ik kom bij jou klussen en jij bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar eerst de grote klusmeet bij mij in juni
Ik heb trouwens net een Lush product uitgeprobeerd dat echt stinkten nu ruik ik ernaar en dat is vies
helaas niets wat met den haag te maken heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi
Ik kan het gemist hebben, maar waar werk je eigenlijk nu tegenwoordig?
Tuurlijk kun je dat wel zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
hetzelfde als, je kan nooit hetzelfde dan zeggen. Als je dat onthoudt dan heb je het altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |