HAHAHA go with te flowquote:Op maandag 10 mei 2010 01:54 schreef Mees-is-hip het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje en zij op mij dat hebben we bekend gemaakt op hyves -,-
ik weet niet of ze wil zoenen hoe pak ik dit aan bij ons in de klas lachen ze je uit als je verkering heb ik vind dit dikke onzin... zei gelukkig ook maar hoe pak ik dat aan ik zit op de basisschool en ik ben 11 jaar bijna 12 ....![]()
![]()
![]()
![]()
stom he ik snap dat gwn niet wat is er erg aan liefde... ?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:55 schreef GGMM het volgende:
Wat een schattig topicNiks aantrekken van die mensen.
Waarom draaien, verzin gewoon zelf iets orgineelsquote:Op maandag 10 mei 2010 16:15 schreef noksala het volgende:
Dit is inderdaad geen lauwe topic, maar als iemand nou een een goeie reactie geeft dan kan hij dicht.
Je staat voor haar, je doet een hand op haar heup en de andere hand op haar kont, dan druk je je lippen tegen haar lippen aan, dan houd je je hoofd een beetje schuin zodat jullie neuzen niet tegen elkaar aan komen, daarna doe je je mond een klein stukje open, daarna laat je je tong zachtjes bij haar naar binnen glijden, en daarna draai je met jou tong langzaam rondjes om haar tong heen, wanneer je dan klaar bent met draaien doe je je tong weer naar binnen, en dan sluit je af met een dichte kus.
Als ze er hierna stoned uit ziet met rode wangetjes dan heb je het goed gedaan, succes
(topic kan dicht)
Of in een sinusvorm, dat doet het ook erg goed!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom draaien, verzin gewoon zelf iets orgineels![]()
Of denk aan het nummer : Van voor naar achter van links naar rechts![]()
Maak het hem nou maar niet te ingewikkelt.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of in een sinusvorm, dat doet het ook erg goed!
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon, de flow volgenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe maak je een sinusvorm met je tong?
Als je echt goed bezig bent maken beide een parabool, de ene een berg de andere een dal. En dan op elkaar zetten krijg je een tunnel. Dat is echte liefde.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:54 schreef Mees-is-hip het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje en zij op mij dat hebben we bekend gemaakt op hyves -,-
ik weet niet of ze wil zoenen hoe pak ik dit aan bij ons in de klas lachen ze je uit als je verkering heb ik vind dit dikke onzin... zei gelukkig ook maar hoe pak ik dat aan ik zit op de basisschool en ik ben 11 jaar bijna 12 ....![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |