laat me niet lachen met je hartjes tattooquote:
Ga weg met je nichtenengels.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
i wanna say sweet dreams, but you be awake tonight thinkin bout me
laat me niet lachen met je tijgershirt.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
laat me niet lachen met je hartjes tattoo
huh wat bedoel je danquote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
laat me niet lachen met je tijgershirt.
Je vergeet zijn matjequote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
laat me niet lachen met je hartjes tattoo
Niet schelden, anders rot je maar op terug naar Marokko ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op kut troll. Echt, je bent fucking irritant.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:20 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Niet schelden, anders rot je maar op terug naar Marokko ofzo.
haha dat is echt ergquote:Op maandag 10 mei 2010 01:30 schreef Gravereaper het volgende:
Ik ken een gast die ligt doordweeks om 10 uur al in bed en in het weekend nooit later dan 12 tenzij hij uit gaat.
wat een maatje meer?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was jij niet die ene dame met een maatje meer?
Jij ja, met je Griekse naam.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:20 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Niet schelden, anders rot je maar op terug naar Marokko ofzo.
Pics van die twee zusjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:36 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
haha dat is echt erg
ik ken zon 2 meisjes zijn zusjes en die liggen als naar school gaan doordeweeks om 9 uur in bed -.- en uitslapen noemen ze 9 uur half 10 en in weekend slapen ze om 10 a 11 uur
nja beschrijving zijn beetje tutjes kakkers dus, altijd hetzelfde gekleed dragen de truitjes tot hoog dicht vinden witte schoenen pauperquote:
En de hermafrodieten dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:39 schreef Mike-The-Situation het volgende:
yo doggs imma hit the sack, peace for tha boys and a little kiss for the girls
Jij nog meer, tevens heeft TS geen geslacht?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op kut troll. Echt, je bent fucking irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |