Ik weet dat het allebei mag, ik vind het met een d logischer en mooierquote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag allebei, maar 'ik hou' is gebruikelijker.
Esthetiek is ook belangrijk. Een plus voor jou.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet dat het allebei mag, ik vind het met een d logischer en mooier
Ik vind het met twee d's nog mooier.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik weet dat het allebei mag, ik vind het met een d logischer en mooier
Laatst waren we ergens uit, komt een vriend van me een chick tegen waarvan hij ook met haar zusje is gegaan. Dus ze praten zo even en hij had helemaal geen zin in haar (had toen een soort van vriendin) dus riep iets in de trant van 'je zusje kon beter zoenen'quote:
Met een 'd' erachter, leg je meer nadruk en klinkt het wat netter.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag allebei, maar 'ik hou' is gebruikelijker.
Zeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Esthetiek is ook belangrijk. Een plus voor jou.
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laatst waren we ergens uit, komt een vriend van me een chick tegen waarvan hij ook met haar zusje is gegaan. Dus ze praten zo even en hij had helemaal geen zin in haar (had toen een soort van vriendin) dus riep iets in de trant van 'je zusje kon beter zoenen'Dat was ook wel een hele mooie. Alleen jammer dat haar vriendinnen toen ook wegliepen
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het met twee d's nog mooier.
[ afbeelding ]
Tell himquote:Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met een 'd' erachter, leg je meer nadruk en klinkt het wat netter.
spamquote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er in de SC (ook wel, maar) minder op let dan in topics. Bijvoorbeeld deze: Reiger die P, Zes en De Gevreesde wil doden. ()
Duits2 heb ik ook gehad..en ik heb nergens last vanquote:Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef Skylark. het volgende:
Alleen m'n aangeleerde kommagebruik door Duits2 is kut.
Je vergeet een punt en misschien lag het aan die kutdocente waarbij ik het moest doen. Als je geen komma na elke pauze neerzette kon je maximaal een 6 halenquote:Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Duits2 heb ik ook gehad..en ik heb nergens last van
Dat is wolvendagen's fout, niet Otis'.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nu we het toch over komma's hebben. Wat doet die komma na ''jij bent'' in jouw onderschrift Otis? Moet dat een stilte voorstellen ofzo?
Ik zal het vanaf nu streng in de gaten houden. Haha meen je dat nou? Mijn leraar Duits was echt fantastischquote:Op maandag 10 mei 2010 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet een punt en misschien lag het aan die kutdocente waarbij ik het moest doen. Als je geen komma na elke pauze neerzette kon je maximaal een 6 halen.
Dat klopt. Maar hij kan het toch verbeteren..ik denk niet dat zij dat erg vindt, integendeel zelfs.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is wolvendagen's fout, niet Otis'.
Dat heb ik zojuist al gedaan.quote:
Komma vergeten én een punt vergeten. Erop letten, ammehoelaquote:Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zal het vanaf nu streng in de gaten houden. Haha meen je dat nou? Mijn leraar Duits was echt fantastisch
Ik acht mijzelf niet aansprakelijk voor fouten die eventueel voorkomen in een door mij gebruikt citaat van derden.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nu we het toch over komma's hebben. Wat doet die komma na ''jij bent'' in jouw onderschrift Otis? Moet dat een stilte voorstellen ofzo?
*Kijkt angstig*quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist al gedaan.
Ik hoopte nu eigenlijk eerst op een soort vergoeding!
Die komma's heb je in het Nederlands ook, ik heb meer moeite met al die verrekte hoofdletters.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Komma vergeten én een punt vergeten. Erop letten, ammehoela.
Maar ik was een tijd geleden met nazi'en gestopt, ik heb er geen zin meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |