abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:27:48 #276
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83456461
Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.. een héél verhaal is het.

Kort:

Het was wel gek. Net zoals vele jongens in het begin doen heb ik eerst de buurt verkend en rondjes gelopen. En uiteraard naar de prosituees gekeken. Allemaal tikken natuurlijk.. ( ) Ook die lelijke dikke surinaamse vrouwen, en daar loop ik dus nooit meer langs ( ). Ben me rot geschrokken. TIK TIK TIK! en die lelijke tongen.. IEUW!! Ieder zn ding maar dat was niet voor mij.

Ik zag in het begin helemaal geen mooie meiden en gaf het op. En toen toen liep ik plots langs een meisje dat mijn aandacht trok. En in een reactie deed ik een stap terug. En ze deed nog open ook! En ze was lieeeffff! Zo lief en meegaand. Achteraf was ze toch niet zo heel lief en keek ik door dr heen. Wat een les.. Maar alles was mooi aan haar, van dr lieve kleine teentjes tot dr lieve haakneusje. Ik kon me ogen niet geloven en ben dus bij d'r naar binnen gegaan.

Ze was dus ontzettend lief en sprak geen Nderlands. Tjechisch was ze.. En ze was alles kwa uiterlijk wat ik had verwacht voor een eerste keer. De details van het vrijen laat ik even zitten. Maar ik heb dr eigenlijk meer betast en gestreeld dan geneukt. Voor het eerst in mn leven een meisje vastgehouden/ geknuffeld en gestreeld/betast. Naakt!.. Ik mocht er helemaal betasten van top topt teen en dat heb ik ook gedaan. Ik mocht er alleen niet zoenen of likken. Ook dr vagina was ze wat terughoudend over. Maar als je mij kent ik doe alles stiekem!

Stond ik daar in het begin, zij helemaal naakt met enkelt dr heels aan, ik met die condoom om m'n .. en een halve harde plagend tegen dr vagina aan. Terwijl ik dr helemaal nieuwsgierig onderzocht en betaste met mijn handen, over dr schouders over dr lichaam dr benen. Ook effe dr schattige handjes bekeken, zo klein tov die van mij. Ja dat vergeet ik nooit meer. Ik kneep zelfs ff in dr linker tepel, ik weet ook niet waarom ik dat deed. En dat was van "nooo i dont liiiike!". ok. En toen op bed.. tsja dat laat ik even achterwege, mischien per pm..

Conclusie: ik voel mij achteraf nogsteeds maagd. hoe kan dat.. Er zijn talloze dingen die ik nog met haar wilde doen. 25 minuten waren gewoon niet maar dan ook echt niet genoeg. Mischien komt dat mede door die stomme condooms. Wat een ondingen. Dat is toch niet meer leuk? En je hebt heel veel lubricant nodig om het soepel te laten verlopen. Wat ik wel leuk vond is dat ze in missionaris (?) houding begon te schokken en te trillen, dat is heftig en leuk. Het is nu dinsdag en ik denk nogsteeds aan haar. niet verliefd, maar wel de ervaring. Wat een trip voor 50 euro.

[ Bericht 47% gewijzigd door Schenkstroop op 29-06-2010 19:58:30 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:32:43 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83456643
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:27 schreef Schenkstroop het volgende:
nou, probeer eens? ik ben namelijk ook wel benieuwd.
of doe een kortere versie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_83456827
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, probeer eens? ik ben namelijk ook wel benieuwd.
of doe een kortere versie
Een uitgebreide versie is wel leuker! Met alle smeuïge details
pi_83456943
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben bij een prosituee geweest en zou mijn ervaringen nog met playyyy delen. Weet niet of ze er nog op zit te wachten.
Tell us ;D
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:55:21 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83457647
Ik ben klaar met editen, zie boven.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83457672
quote:

Kort:

Het was wel gek. Net zoals vele jongens in het begin doen heb ik eerst de buurt verkend en rondjes gelopen. En uiteraard naar de prosituees gekeken. Allemaal tikken natuurlijk.. ( ) Ook die lelijke dikke surinaamse vrouwen, en daar loop ik dus nooit meer langs ( ). Ben me rot geschrokken. TIK TIK TIK! en die lelijke tongen.. IEUW!! Ieder zn ding maar dat was niet voor mij.

Ik zag in het begin helemaal geen mooie meiden en gaf het op. En toen toen liep ik plots langs een meisje dat mijn aandacht trok. En in een reactie deed ik een stap terug. En ze deed nog open ook! En ze was lieeeffff! Zo lief en meegaand. Achteraf was ze toch niet zo heel lief en keek ik door dr heen. Wat een les.. Maar alles was mooi aan haar, van dr lieve kleine teentjes tot dr lieve haakneusje. Ik kon me ogen niet geloven en ben dus bij d'r naar binnen gegaan.

Ze was dus ontzettend lief en sprak geen Nderlands. Tjechisch was ze.. En ze was alles kwa uiterlijk wat ik had verwacht voor een eerste keer. De details van het vrijen laat ik even zitten. Maar ik heb dr eigenlijk meer betast en gestreeld dan geneukt. Voor het eerst in mn leven een meisje vastgehouden/ geknuffeld en gestreeld/betast. Naakt!.. Ik mocht er helemaal betasten van top topt teen en dat heb ik ook gedaan. Ik mocht er alleen niet zoenen of likken. Ook dr vagina was ze wat terughoudend over. Maar als je mij kent ik doe alles stiekem!

Stond ik daar in het begin, zij helemaal naakt met enkelt dr heels aan, ik met die condoom om m'n .. en een halve harde plagend tegen dr vagina aan. Terwijl ik dr helemaal nieuwsgierig onderzocht en betaste met mijn handen, over dr schouders over dr lichaam dr benen. Ook effe dr schattige handjes bekeken, zo klein tov die van mij. Ja dat vergeet ik nooit meer. Ik kneep zelfs ff in dr linker tepel, ik weet ook niet waarom ik dat deed. En dat was van "nooo i dont liiiike!". ok. En toen op bed.. tsja dat laat ik even achterwege, mischien per pm..

Conclusie: ik voel mij achteraf nogsteeds maagd. hoe kan dat.. Er zijn talloze dingen die ik nog met haar wilde doen. 25 minuten waren gewoon niet maar dan ook echt niet genoeg. Mischien komt dat mede door die stomme condooms. Wat een ondingen. Dat is toch niet meer leuk? En je hebt heel veel lubricant nodig om het soepel te laten verlopen. Wat ik ook leuk vond is dat ze in missionaris (?) houding begon te schokken en te trillen, dat is heftig en leuk. Het is nu dinsdag en ik denk nogsteeds aan haar. niet verliefd, maar wel de ervaring. Wat een trip voor 50 euro..

50 euro was een koopie zo te zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83457842
quote:

Kort:

Conclusie: ik voel mij achteraf nogsteeds maagd. hoe kan dat.. Er zijn talloze dingen die ik nog met haar wilde doen. 25 minuten waren gewoon niet maar dan ook echt niet genoeg. Mischien komt dat mede door die stomme condooms. Wat een ondingen. Dat is toch niet meer leuk? En je hebt heel veel lubricant nodig om het soepel te laten verlopen. Wat ik ook leuk vond is dat ze in missionaris (?) houding begon te schokken en te trillen, dat is heftig en leuk. Het is nu dinsdag en ik denk nogsteeds aan haar. niet verliefd, maar wel de ervaring. Wat een trip voor 50 euro..

Haha wat vertel je dit schattig!
Jeej Schenkstroopje heeft zijn eerste keer gehad.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:04:46 #283
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83458048
Ps.
ze had zoveel leuke features.. Alles was perfekt. 24 uur na die zaterdag bessefte ik me pas dat ik op een paar centimeter van haar afstond.

Ze was wel een beetje een leugenaarster. Ik vroeg nog: hey these high heels are sooo pretty, were did you get them?
Zij: these are from France!

Maar... op het Reuring festival afgelopen zondag in Purmerend sprak ik een vrouw aan met precies diezelfde heels. En ik vroeg dus waar zij die vandaan had. En zij zei: De sascha!

Helemaal hoteldebotel op poolse, russische en tsjechische meisjes. heb ik smaak of heb ik smaak
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:07:48 #284
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83458205
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef Playyy het volgende:

[..]

Haha wat vertel je dit schattig!
Jeej Schenkstroopje heeft zijn eerste keer gehad.
Ja maar toch.. kweenie.. het was een leuke ervaring maar.. ik voel me nogsteeds een maagd.. Ik wil eigenlijk all the way. En lang.. Ik heb heel veel voorspel nodig denk ik. En met zo'n prostituee zit dat er gewoon niet in.
En ik voel me nogsteeds een loser.
pi_83458505
Hoe oud is Schenk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83458515
Boek je toch dubbele tijd?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:15:36 #287
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83458556
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef heaven7 het volgende:
Wil jij mij geld doneren dan, de heflt? Heb ik een leuke tijd en zijn jullie van hetgezeur af?
pi_83458570
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef heaven7 het volgende:
Zogenaamde ´full service´. Extra´s en langere tijd erbij. Kost wel een meiertje dan inderdaad.
pi_83458663
Schenk! , , .

Alleen jammer dat je nog steeds zeikt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 20:18:50 ]
pi_83458695
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wil jij mij geld doneren dan, de heflt? Heb ik een leuke tijd en zijn jullie van hetgezeur af?
!
Ik vind het heerlijk die maffe verhalen van jou! Zou eerder betalen om er daar nog meer van te lezen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 20:18:43 ]
pi_83458727
Schenk zit denk ik in die reclame van botergoud
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:20:41 #292
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83458801
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef Socios het volgende:

[..]

Zogenaamde ´full service´. Extra´s en langere tijd erbij. Kost wel een meiertje dan inderdaad.
Met extra's ik denk wel meer. Ik wilde eigenlijk sparen voor een meisje dat privé thuis ontvangt. Die mag je dan ook ehm.. op andere manieren verwennen enzo.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:21:39 #293
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83458863
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef heaven7 het volgende:

[..]

!
Ik vind het heerlijk die maffe verhalen van jou! Zou eerder betalen om er daar nog meer van te lezen
Noudan. Doneer extra veel of wat je wilt geven. Zorg ik voor meer verhalen (promise)
pi_83458874
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Met extra's ik denk wel meer. Ik wilde eigenlijk sparen voor een meisje dat privé thuis ontvangt. Die mag je dan ook ehm.. op andere manieren verwennen enzo.
Hangt een beetje van de vrouw af. Sommige doen voor een 50´je al meer dan sommige voor een meiertje doen... Moet je het net even mee treffen.
pi_83458879
Mwa denk niet dat mannen een hoer kunnen verwennen hoor. Als jij maar een leuke tijd hebt he

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 20:22:02 ]
pi_83458916
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja maar toch.. kweenie.. het was een leuke ervaring maar.. ik voel me nogsteeds een maagd.. Ik wil eigenlijk all the way. En lang.. Ik heb heel veel voorspel nodig denk ik. En met zo'n prostituee zit dat er gewoon niet in.
En ik voel me nogsteeds een loser.
Ahh joh, je vond het toch chill ? Waarom voel je je een loser dan?
En misschien volgende keer haar gewoon keihard neuken.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:23:28 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83458958
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef heaven7 het volgende:
Mwa denk niet dat mannen een hoer kunnen verwennen hoor. Als jij maar een leuke tijd hebt he
Ja dat begrijp ik. Ik ga in eerste instantie voor mijn eigen plezier. Want daar dok je uiteindelijk toch fors voor.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:27:19 #298
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83459174
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik. Ik ga in eerste instantie voor mijn eigen plezier. Want daar dok je uiteindelijk toch fors voor.
schenkie, ga de volgende keer toch eens iemand zoeken op het internet.
hier zei iemand eerder al iets van kinky.com ofzo.
daar zitten ongetwijfeld, als je goed zoekt, vrouwen die er ook zelf lol in hebben.
veel leuker dan zo'n domme hoer waarbij je niks mag en die niks wil. (zelfs in d'r tepel knijpen vond ze maar niks las ik)
daar heb je ook nog eens veel lanmger de tijd en kun je alles relaxed doen.
ff doorsparen, maar ik denk dat de ervaring véél beter is dan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:35:44 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83459632
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:22 schreef Playyy het volgende:

[..]

Ahh joh, je vond het toch chill ? Waarom voel je je een loser dan?
En misschien volgende keer haar gewoon keihard neuken.
Dat weet ik niet precies. Ik heb denk ik wel meer sex met haar gewild denk ik. Ik ben niet verliefd op haar ofzo hoor. Nouja een heel klein beetje dan.

Ik liep op een festival in purmerend afgelopen zondag, en sprak een meisje aan waar ik al langer naar keek. Ik zei "hey ik vind dat jij hele mooie ogen hebt" En omdat ik het toch niet kon laten er gelijk achteraan van: Mag ik voor dat compliment mischien je naam weten? En zij zo heel direct van: "nee ik heb geen interesse" en toen keerde ze om en liep weg met dr vriendin. Dat was koud.

En dit terwijl we mekaar wel van gezicht kennen in de stad enzo. Dat ik naar haar leek en zij niet direkt naar mij, maar dat je wel merkte dat er iets was. Dat zij wel zag dat ik haar ook zag enzo.. Naja.. vast my own imagination running away with me.

Ik ben natuurlijk nogsteeds geen meiden-magneet. helaas. daarom voel ik me nosgteeds een loser. Ik zie links en rechts allemaal mooie jonge meiden aan me voorbijgaan. En dat doet best veel pijn. Die impact op je hersenen dat is gewoon 'pfffff...'

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 30-06-2010 01:09:16 ]
pi_83459854
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat weet ik niet precies. Ik heb denk ik wel meer sex met haar gewild denk ik. Ik ben niet verliefd op haar ofzo hoor. Nouja een heel beetje dan.

Ik liep op een festival in purmerend afgelopen zondag, en sprak een meisje aan waar ik al langer naar keek. Ik zei "hey ik vind dat jij hele mooie ogen hebt" En omdat ik het toch niet kon laten er gelijk achteraan van: Mag ik voor dat compliment mischien je naam weten? En zij zo heel direct van: "nee ik heb geen interesse" en toen keerde ze om en liep weg met dr vriendin. Dat was koud.

En dit terwijl we mekaar wel van gezicht kennen in de stad enzo. Dat ik naar haar leek en zij niet direkt naar mij, maar dat je wel merkte dat er iets was. Dat zij wel zag dat ik haar ook zag enzo.. Naja.. vast my own imagination running away with me.

Ik ben natuurlijk nogsteeds geen meiden-magneet. helaas. daarom voel ik me nosgteeds een loser. Ik zie links en rechts allemaal mooie jonge meiden aan me voorbijgaan. En dat doet best veel pijn. Die impact op je hersenen dat is gewoon 'pfffff...'
Gewoon je piemel laten zien. Werkt 1 van de 1000 keer, maar dan heb je ook wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')