Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid |
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey |
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Quote fail.quote:
Trustenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Assiej het volgende:
Mijn verjaardag staat niet in de op(30 maart voor wie het aan wil gaan passen)
Slapen
slaap lekker
Mij laten rukken.quote:
Jij rukt je toch in de politiecel op de gedachten van het slaan van een agent?quote:
valt je dat nu pas op?quote:
Soms.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij rukt je toch in de politiecel op de gedachten van het slaan van een agent?
Nee op Henrike.quote:
Pffquote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en heel grappig vind ik het niet.
Jou ook al?quote:
Wat stel jij je dan aan?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij hoor, maar ik zou niet gauw iemand's vriendin in m'n ava zetten.quote:
doe eens normaalquote:Op zondag 9 mei 2010 23:48 schreef Robinhoo het volgende:
HENRIKE IS VAN DAVID RAAK HAAR NIET AAN EN FOTO'S VAN HAAR IN AVATAR STOPPEN MAG ALLEEN MET TOESTEMMING VAN ZIJN LOVERBOY.
jij en Jeffrey staan bij in de wiki.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Assiej het volgende:
Mijn verjaardag staat niet in de op(30 maart voor wie het aan wil gaan passen)
Slapen
slaap lekker
Ja de vriendin van Cocu belde mij net en zij vond het ook niet grappig.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij hoor, maar ik zou niet gauw iemand's vriendin in m'n ava zetten.
wattan? ik moest m'n UI vrolijker maken, dus tjah...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja de vriendin van Cocu belde mij net en zij vond het ook niet grappig.
Nee hoor, ik begrijp dat best. Als ik jou was zou ik het ook niet leuk vinden als iemand mijn vriendin in zn UI heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij hoor, maar ik zou niet gauw iemand's vriendin in m'n ava zetten.
Jij niet. Wouter wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen een wereldberoemd iemand en mijn vriendin?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dude! relaxquote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen een wereldberoemd iemand en mijn vriendin?
Ja Cocu is een man en jou vriendin een meisje, ik ga voor dat laatste.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen een wereldberoemd iemand en mijn vriendin?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja Cocu is een man en jou vriendin een meisje, ik ga voor dat laatste.
[..]
[..]
Haha, naja ik neem alles niet zo serieus en reageer dus ook veel sarcastischquote:Op maandag 10 mei 2010 00:00 schreef Redbaron het volgende:
Robin, je kunt echt soms leuk uit de hoek komen
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha, naja ik neem alles niet zo serieus en reageer dus ook veel sarcastisch
Maar ik ga slapen kallem an
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha, naja ik neem alles niet zo serieus en reageer dus ook veel sarcastisch
Maar ik ga slapen kallem an
Dat beginstukje alleen al!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik goa ook moar ens pitt'n. morn weer vrog d'r uut.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik goa ook moar ens pitt'n. morn weer vrog d'r uut.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef Redbaron het volgende:
Een goede week allen en jullie zien me wel weer verschijnen als t goed is
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zorg dat je niet verongelukt.. Zo'n gevoel heb ik namelijk!
Accepteer die foto's nou eens danquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
zou jij wel willen hequote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
doot henig anquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef Redbaron het volgende:
Een goede week allen en jullie zien me wel weer verschijnen als t goed is
Tuurlijk!quote:
Ohnee, dat was een andere Bassie! Nou, Doei!quote:Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!!![]()
quote:
daniel zei t...quote:Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef Redbaron het volgende:
zo de week begint goed. sta nu al bij de garage met motorstoring
quote:
Dat is makkelijker computeren he?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef Fems het volgende:
Morgen! Brr. we hebben een muis!
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is makkelijker computeren he?
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde topic?quote:
neequote:
Antje en Billyquote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
Wie is er nog wat leuks van plan met Hemelvaart?
de hoevequote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
Hele dag BBQ en bier drinken bij kameraad in de ubergrote tuin van hemquote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
Wilde ook naar de Hoeve, BZB he. Maar m'n vriendinnen kunnen niet die dag. En alleen ga ik daar ook niet staan.quote:
*meldtquote:Op maandag 10 mei 2010 11:14 schreef rulerofdeath het volgende:
is er van 't weekend nog geneukt dan?
Zelfde hier, en savonds Bruinsquote:Op maandag 10 mei 2010 11:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Hele dag BBQ en bier drinken bij kameraad in de ubergrote tuin van hem
Kreatorquote:Op maandag 10 mei 2010 11:38 schreef Fems het volgende:
Samzz! Ik heb wat gemist! Le boyfriend, vertel!
Denk hetquote:
Nee man, kut"muziek".quote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef Mdrop het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar extrema en/of mysteryland?
checkquote:
Mysteryland is een optie hierquote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef Mdrop het volgende:
Zegt iemand die naar die klote herrie luistert die metal heetquote:Op maandag 10 mei 2010 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee man, kut"muziek".
Metal is emotiequote:Op maandag 10 mei 2010 11:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar die klote herrie luistert die metal heet.
quote:
Net als mijn vuist, jong kut!quote:
Nope, Mysteryland gaat niet meer doorquote:Op maandag 10 mei 2010 11:45 schreef Mdrop het volgende:
geen Fantasy Island hier, in verband met de hoevequote:Op maandag 10 mei 2010 11:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, Mysteryland gaat niet meer door
Zaterdag wel Fantasy Island, Freshtival gaan we ook nog heen en Defqon !!!!!!!!!!
Heb nu kaarten voor mysteryland en extrema, sensation en freshtival doe ik ook sowieso.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, Mysteryland gaat niet meer door
Zaterdag wel Fantasy Island, Freshtival gaan we ook nog heen en Defqon !!!!!!!!!!
Emporium, wanneer is dat ? Daar gaan wij ook heen volgens mij, of we konden niet ivm vakantie.. weet zo niet meerquote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen Fantasy Island hier, in verband met de hoeveFreshtival wel, Emporium en natuurlijk ook Defqon.1
Emporium is zaterdag 29 mei: Partyflock-linkjequote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Emporium, wanneer is dat ? Daar gaan wij ook heen volgens mij, of we konden niet ivm vakantie.. weet zo niet meer
Freshtival mooi weer gratis naar binnenEn waarschijnlijk gratis bier !!!!
Kameraad werkt bij het bedrijf wat licht en geluid levert tijdens Freshtival, die kan ons zo binnenlaten als "Opruimploeg"quote:Op maandag 10 mei 2010 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Emporium is zaterdag 29 mei: Partyflock-linkje
en hoezo gratis naar binnen bij Freshtival en waarschijnlijk gratis bier??
Nicequote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit even naar huurwoningen te kijken in Amersfoort. Flatje voor iets van 600 euro per maand, en volgens een berekening krijg ik er 295 euro huursubsidie bij
nicequote:Op maandag 10 mei 2010 12:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Kameraad werkt bij het bedrijf wat licht en geluid levert tijdens Freshtival, die kan ons zo binnenlaten als "Opruimploeg"Krijgen we zo'n mooi polsbandje wat hopelijk gelijk staat aan Gratis bier !
En anders krijgen we wel bier van hem, hij krijgt sowieso gratis drinken
Sinds wanneer hoort dat bij een beautyochtendje?quote:
Dat dacht ik toch !quote:
wat heb je uitgespookt dan?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Chuck Norris ate a bottle of sleeping pills, they made him blink.
Chuck Norris doesn't push up, he pushes the world downquote:Op maandag 10 mei 2010 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Wat een eindbaas is het toch ook he!
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
Een bandje extra bij dezequote:Op maandag 10 mei 2010 12:19 schreef haakon het volgende:
Kameraad werkt bij het bedrijf wat licht en geluid levert tijdens Freshtival, die kan ons zo binnenlaten als "Opruimploeg"Krijgen we zo'n mooi polsbandje wat hopelijk gelijk staat aan Gratis bier !
En anders krijgen we wel bier van hem, hij krijgt sowieso gratis drinken
Mensen die naar metal luisterenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:04 schreef HardcoreServier het volgende:
Collega die italiaans-restaurant-muziek draait...
quote:
Valt mee hoor, maar zo vaak zie ik hier 'metal \m/ ofzo staan, dan mag ik toch ook wel eens wat terug zeggenquote:
Hoiquote:
eens, ik weet niet eens wat het is maar het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 10 mei 2010 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die \m/'etjes worden wel een beetje vervelend
wat is een \m/'etjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die \m/'etjes worden wel een beetje vervelend
Metal \m/quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
eens, ik weet niet eens wat het is maar het slaat gewoon nergens op
Geen idee maar al dit aanhangers van het genre dat metal heet gebruiken het.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Alleen al in dit topicquote:
Het is een gebaar voor metalmuziek.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
eens, ik weet niet eens wat het is maar het slaat gewoon nergens op
Nu vind ik het nog 'kanslozer'quote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is een gebaar voor metalmuziek.
[ afbeelding ]
Sinds ik vind dat het weer tijd is. Dan ben je lekker schoon en fris en kan je 's avonds na het wassen weer in een lekker fris bed duikenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat bij een beautyochtendje?
Bij ons word het gebruikt bij Mooi Warkquote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is een gebaar voor metalmuziek.
[ afbeelding ]
quote:Een populaire uitleg is dat de term voor het eerst werd gebruikt om de muziek van Jimi Hendrix te karakteriseren: deze zou beschreven zijn als heavy metal falling from the sky (zwaar metaal dat uit de lucht komt vallen).
Ik zei net: "Hier, mijn peuken. En geef me er géén. Ik wil het niet. Ook niet als ik het vraag"quote:
Ga je stoppen ja?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zei net: "Hier, mijn peuken. En geef me er géén. Ik wil het niet. Ook niet als ik het vraag"
Antwoord: "oh, ik weet niet of ik dat kan hoor...".
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zei net: "Hier, mijn peuken. En geef me er géén. Ik wil het niet. Ook niet als ik het vraag"
Mensen die stoppen met rokenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
ik stop ook wel eens met rokenquote:
Ja, dat klinkt als collegaquote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
True. Daarom begin ik niet aan roken, hoef ik ook niet door een hel als ik wil stoppenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
waar je niet aan begint, hoef je ook niet mee te stoppen
dat volk uit fleringen ookquote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
What-the-fuck.. KNUL?? Ze moeten eens weten gekKale koppeh niet te stoppehh.
Hahaha, okequote:Op maandag 10 mei 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hmhm (om het eens in jouw termen te zeggen)
nou, ik ben benieuwdquote:
daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahaha, oke
Dan mag ik donderdag dus niet binnen roken?
ik neem aan dat dit over jou gaat?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, dat hoop ik uiteraard ookquote:Op maandag 10 mei 2010 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
daar had ik nog niet over nagedacht.. Maar ik hoop op 23 graden en dakterras.
.
Haha, daaromquote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
[..]
Haha die is sterk.
ja, ten 1e ben ik 17 (bijna 18) , ten 2e heb ik niet geslagen en ten 3e ben ik geen knulquote:
Ach gossie, ben jij nog maar een knulletje van 16??quote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij je cadeautje nou al gehad?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ach gossie, ben jij nog maar een knulletje van 16??
Een man ben je ook nog niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja, ten 1e ben ik 17 (bijna 18) , ten 2e heb ik niet geslagen en ten 3e ben ik geen knul
Nee, want Kim is nog niet geweest. Joh anders had ik allang foto's hier geplaatst ed.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij je cadeautje nou al gehad?
Je bent gewoon een knul hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja, ten 1e ben ik 17 (bijna 18) , ten 2e heb ik niet geslagen en ten 3e ben ik geen knul
Dus ze is helemaal niet op je verjaardag geweest? Dat is ook wel gemeenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, want Kim is nog niet geweest. Joh anders had ik allang foto's hier geplaatst ed.Ik wacht geduldig af. Door de wetenschap dat ik het echt krijg kan ik nu wel even geduld hebben.
En ik zit toch binnen en lach niet dus niemand de het ziet.
Dat durft die kerel die dat heeft geschreven niet tegen mij te zeggen dan krijgt die klappenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij ome Serv wel hoor, skatje!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, oke
Dan mag ik donderdag dus niet binnen roken?
Eh..quote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
Bij ome Serv wel hoor, skatje!
Doe niet zo stoerquote:Op maandag 10 mei 2010 14:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat durft die kerel die dat heeft geschreven niet tegen mij te zeggen dan krijgt die klappen
Da's wel minder ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus ze is helemaal niet op je verjaardag geweest? Dat is ook wel gemeen
Hm, wat stomquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's wel minder ja.Maar ik heb dr aan de telefoon gehad, maar dat was ook pas 's avonds laat.
Sinds ik een kale kop heb niet meer..quote:Op maandag 10 mei 2010 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo stoerBij mij ben je altijd als een puppy
Wat een goede mensen ook bij de MCquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over puppy's gesproken, gisteren hadden we een klein nestje jonge katjes gevonden in de bosjes bij de McDrive. Dierenambulance gebeld, zeiden ze dat de moeder er nog bij was, dus dat ze de kittens niet mee konden nemen. Later keken we nog eens, zat een kitten net buiten de bosjes, helemaal trillen, betraande oogjes, echt zooo zielig. Hebben maar 2 bakjes met melk neergezet, we konden namelijk geen moeder vinden.
Nee, dit gaat niet over puppy's, maar het deed me eraan denken. Voor ik daar opmerkingen over krijg
Aaaaaaaaahquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over puppy's gesproken, gisteren hadden we een klein nestje jonge katjes gevonden in de bosjes bij de McDrive. Dierenambulance gebeld, zeiden ze dat de moeder er nog bij was, dus dat ze de kittens niet mee konden nemen. Later keken we nog eens, zat een kitten net buiten de bosjes, helemaal trillen, betraande oogjes, echt zooo zielig. Hebben maar 2 bakjes met melk neergezet, we konden namelijk geen moeder vinden.
Nee, dit gaat niet over puppy's, maar het deed me eraan denken. Voor ik daar opmerkingen over krijg
Daar is ze weer net te oud voor.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, wat stom![]()
Ik zou dr huisarrest geven!
Grapje
Slecht van de DBquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb je nog niet gezien met kale kop. dus dat moet ik nog meemakenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sinds ik een kale kop heb niet meer..
Jaquote:Op maandag 10 mei 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, want je had me nodig ofzo..?
Kittenmelk hebben we ook toevallig zo bij de handquote:Op maandag 10 mei 2010 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht van de DBJe kan trouwens beter kittenmelk neerzetten, koeienmelk is niet goed voor ze
En ik zou ze, zodra mama in zicht is, meenemen naar een andere plek. Arme diertjes
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo en vanavond ga ik echt niet meer drinken.
I knowquote:Op maandag 10 mei 2010 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daar is ze weer net te oud voor.21 he.
Okequote:Op maandag 10 mei 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh okespreek ik je straks even aan
Zag je die foto niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet gezien met kale kop. dus dat moet ik nog meemaken
Het is nu elke avond feestquote:
Die man was wel op tijd aan de arbeid.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is nu elke avond feest![]()
@ San, was dit niet het slachthuis waar je die reportage over hebt gemaakt?
Dodelijk ongeluk bij slachthuis Enschede
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoe komen ze er bij dat je geslagen zou hebben dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
weetniet dat verklaart die agentquote:Op maandag 10 mei 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe komen ze er bij dat je geslagen zou hebben dan?
Sjoemiequote:Op maandag 10 mei 2010 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
goedemiddag allemaal.
en Bas, succes in italië.
Waarschijnlijk stoer lopen doen van een afstandjequote:Op maandag 10 mei 2010 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je wel met die kerel gedaan dan?
ook gezellig voor die winkels die dat vlees straks verkopenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Selmaquote:
Nee, dat snap ik. Maar mocht je weer wat neer willen zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kittenmelk hebben we ook toevallig zo bij de hand
Nee. Maar ik ken de eigenaren van het slachthuis wel. Triest ongeval. Volgensmij is hij klem komen te zitten tussen een van de machines. Maar dat weet ik ook niet zeker, dat zal onderzoek uitwijzen.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En nee. Dat zal nooit gebeuren.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ook gezellig voor die winkels die dat vlees straks verkopenhebben ze ineens een aantal bakken met gemengd gehakt
Haha, ik ga er vanuit dat de moeder er wel in de buurt is. Die melk hebben we daar neergezet voor het geval dat..quote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma
[..]
Nee, dat snap ik. Maar mocht je weer wat neer willen zetten
Jammer genoeg nietquote:Op maandag 10 mei 2010 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stoer lopen doen van een afstandje
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
heb d'r potverdikkie totaal geen zin meer aan!
Die lapdancequote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
afgelopen weekend Death Proof gedownload, die moest ik echt weer een x zien
quote:
Is bij Cinestar ook zo. Echt belachelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb laatst Clash of the Titans gezien in de bios.Gave film!
Maar wat een afzetters hier zeg! Cola en popcorn kostte 7 euro! Reken eens om naar guldens.
Regel maar watquote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
Wanneer is de volgende meet?
Wat betaalt dat?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:40 schreef Robinhoo het volgende:
Oke Ratelslangetje, Samzz, Assiej en Thegirlnextdoor morgen gangbang bij mij in huis!!
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:40 schreef Robinhoo het volgende:
Oke Ratelslangetje, Samzz, Assiej en Thegirlnextdoor morgen gangbang bij mij in huis!!
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Kamers vallen onder beschermde diersoorten, dus dat mag helemaal niet !
50 euroquote:
quote:Bono is at a U2 concert in Glasgow when he asks the audience for some quiet.
Then in the silence, he starts to slowly clap his hands.Holding the audience in total silence, he says into the microphone:
"Every time I clap my hands, a child in Africa dies."
A voice from near the front pierces the silence:
"Well, stop ****in' clapping then!"
Gaat die definitief door? Zou wel tof zijn!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef haakon het volgende:
Zoek Machette maar eens op, dat wordt ook een onbenullige film jonge
http://www.imdb.com/title/tt0985694/quote:Op maandag 10 mei 2010 16:12 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
Gaat die definitief door? Zou wel tof zijn!Danny Trejo
Ow ? Dan moet je wel hard blazenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
I know, maar ik las laatst ergens dat de film was afgeblazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |