ik ookquote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb echt een kaolo hekel aan krabbels terugsturen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb echt een kaolo hekel aan krabbels terugsturen.
Hoop dat je dan niet ineens invalide raakt, dan kom je onmogelijk door die deurquote:Op zondag 9 mei 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit in mijn toekomstige huis, ik wil het.
Ja daar moet ik ook altijd wel om lachenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars die altijd doet alsof hij geen straat begrijpt.
Ik zocht dan ook op mensen die een figuur zoals ik hebben. En zo is het wel mooi.quote:
Mensen die woorden als kaola en fa2 gebruikenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars die altijd doet alsof hij geen straat begrijpt.
Die ene keer toen ik dat vroeg, wist ik inderdaad niet wat fa2 betekende nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook altijd wel om lachen.
"Fa2? Wat? Normale mensen snappen dat niet hoor :S :S "
If you say so.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zocht dan ook op mensen die een figuur zoals ik hebben. En zo is het wel mooi.
Prachtigquote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zocht dan ook op mensen die een figuur zoals ik hebben. En zo is het wel mooi.
Okquote:Op zondag 9 mei 2010 21:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die woorden als kaola en fa2 gebruiken
[..]
Die ene keer toen ik dat vroeg, wist ik inderdaad niet wat fa2 betekende nee.
Ik wist ook niet wat dat betekende.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook altijd wel om lachen.
"Fa2? Wat? Normale mensen snappen dat niet hoor :S :S "
http://www.google.nl/images?q=mensen%20met%20het%20figuur%20van%20wd&oe=utf-8&rls=com.yahoo:en-US:official&client=firefox&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.google.nl/images?q=mensen%20met%20het%20figuur%20van%20wd&oe=utf-8&rls=com.yahoo:en-US:official&client=firefox&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi
Ik kan ze niet vinden.
Gadver, haal die rijpe uier uit m'n beeldscherm.quote:
quote:
If you say so.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gadver, haal die rijpe uier uit m'n beeldscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |