quote:Op zondag 9 mei 2010 17:35 schreef Lelieblaadje het volgende:
weinig ervaring bedoel je gaat niet aan iedereen pijpen.
Nee, ik bedoel gewoon vrouwen die wel eens aan mannen gepijpt hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:35 schreef Lelieblaadje het volgende:
weinig ervaring bedoel je gaat niet aan iedereen pijpen.
Ja idd goed ideeee. dan is het probleem toch opgelost.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef XUniqueX het volgende:
[..]
IDD denk dat de mannen die goed gepijpt willen worden het beter onderelkaar kunnen regelen! Want die kunnen het blijkbaar wel goed. iedereen happy
I beg to differ. Het kán geen gebrek aan ervaring zijn, vrouwen vandaag de dag pijpen toch doorgaans?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef FBreijer het volgende:
Ik denk dat het met ervaring te maken heeft.
Aha! En wat zijn dan veelgemaakte beginnersfouten?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef remlof het volgende:
Volgens mij kan bijna elke vrouw goed leren pijpen, mits ze je goed leert kennen en leert wat je lekker vindt.
Maar er zijn er inderdaad maar weinig die het meteen goed doen.
Tanden erin zettenquote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha! En wat zijn dan veelgemaakte beginnersfouten?
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:44 schreef XUniqueX het volgende:
[..]
TSSS je moet je ook niet laten pijpen door een of andere kanibaal.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat wat ze deed lekker was voor man #1 maar niet voor man #2.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
I beg to differ. Het kán geen gebrek aan ervaring zijn, vrouwen vandaag de dag pijpen toch doorgaans?
Ja kán. Maar de meeste mannen hebben volgens mij redelijk dezelfde voorkeuren.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat wat ze deed lekker was voor man #1 maar niet voor man #2.
Vooral te snel gaan.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aha! En wat zijn dan veelgemaakte beginnersfouten?
Beginnersfoutjes?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:46 schreef Sander het volgende:
De meeste vrouwen sabbelen er maar een beetje lafjes aan.
En hoeveel vrouwen zijn er nou die er graag bijna in stikken om vervolgens de volle lading in hun keelsgat te krijgen waarna het er zo ongeveer via de neusgaten weer uitkomt?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef Seven. het volgende:
Ik krijg sowieso de indruk dat de voorkeuren van de meeste mannen redelijk dicht bij elkaar liggen.
Bijna elke man wil:
-deepthroat
-gagging (merendeel tenminste)
-zuigen op de eikel
-massage van dat stukje daar onder de ballen
-omhoog masseren van precumb en de volle lading
-uitzuigen van precumb en de volle lading
-ballen: sterk afhankelijk per persoon
-gevoeligste stukje: eikel bij het toompje
Even gegeneraliseerd. Dit zijn toch dingen die je gaandeweg toch wel ontdekt aan het andere geslacht, ook als je in een relatie zit.
Whehehe. Te schnell als in te weinig tijd nemen of te snel ja-knikken? Of dusdanig dat jij binnen 3 minuten je after-sex peuk ligt te roken?quote:
Bovenstaande is allemaal mogelijk zonder dergelijke praktijken.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoeveel vrouwen zijn er nou die er graag bijna in stikken om vervolgens de volle lading in hun keelsgat te krijgen waarna het er zo ongeveer via de neusgaten weer uitkomt?![]()
Te fanatiek, te snel op en neer gaan. Chill!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whehehe. Te schnell als in te weinig tijd nemen of te snel ja-knikken? Of dusdanig dat jij binnen 3 minuten je after-sex peuk ligt te roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |