Welk klein beetje informatie over het meest armetierige gedeelte van Nederland, waar fatsoenlijk Nederlands een zeldzaamheid is.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als jullie nou eens niet zo kinderachtig doen en ons niet meteen afrekenen op dat kleine beetje informatie wat jullie over ons hebben dan hoeven wij ook de term 'Huilanders' niet te gebruiken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Welk klein beetje informatie over het meest armetierige gedeelte van Nederland, waar fatsoenlijk Nederlands een zeldzaamheid is.
Oh, dat was dus een voltreffer. Nou, ga nu maar weer janken, in dat ranzige bier van je.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om een discussie met je aan te knopen aangezien jij toch overduidelijk zo'n onwetende Huilander bent die geen idee heeft waar 'ie het over heeft.
Nee, alleen maar bakken met geld die straks binnenstromen, ipv die failliete bende in Limboland.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Helemaal NIETS in Almelooooooo!!!!!! Ff zwaaien naar die kwezel Catweazle Verbeek![]()
Benieuwd wat die blaaskaak te melden heeft in het interview
Pffft nou en?! JULLIE HEBBEN VERLOREN (van die bijna failliete bende)!!!!!!!!! DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!!!!! Losert LLLLquote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, alleen maar bakken met geld die straks binnenstromen, ipv die failliete bende in Limboland.
Jezus, een subtielere kankertroll heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pffft nou en?! JULLIE HEBBEN VERLOREN (van die bijna failliete bende)!!!!!!!!! DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!!!!! Losert LLLL
Man, ga je tranen drogen, huilliequote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jezus, een subtielere kankertroll heb ik nog niet meegemaakt.
Fijn voor je.... Heeft Heracles nu weinig aan hè...quote:
Voor hem hoop ik het, voor SP-AR-TA niet!quote:
Lijkt goed te komenquote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor hem hoop ik het, voor SP-AR-TA niet!
sterfrade is inderdaad een grote duitse inteeltkoloniequote:Op zondag 9 mei 2010 16:58 schreef TheGaffer het volgende:
We hebben alleen iets tegen Sjengen en Import.
En waar kom jij vandaan dan? Wss ergens waar ze ook verloren hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:40 schreef Bakpao het volgende:
[..]
sterfrade is inderdaad een grote duitse inteeltkolonie
Rodaquote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Fijn voor je.... Heeft Heracles nu weinig aan hè...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |