Ah ok!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saaaaaaaab Stoep en ik gaan triotrouwen.
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik neuk alleen Ez de laatste tijd.
Nee, want dan zijn ze met mij getrouwd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok!
Kan ik jou en Saaaaab dan een keer hosselen?
Omdat je minderjarig bent en we een goede reden nodig hebben om te trouwen want dan krijgen we toestemming van de koninginquote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wanneer moet ik je zwanger maken dan?! Onduidelijkheden altijd weer.
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ookquote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn ze met mij getrouwd.
Nah. Weekenden.quote:
Geen pijpen dus?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kater is een groot woord maar het voelt op het moment het fijnste als ik mijn hoofd stil hou
Ik vraag wanneer. Niet waarom.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je minderjarig bent en we een goede reden nodig hebben om te trouwen want dan krijgen we toestemming van de koningin
Oké, dan mag je DW lenen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ook
Ik word de stay-at-home-mommyquote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ook
Oh, dus dan laat je je achter mijn rug om uitwonen?quote:
Ik en vast slapen?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.
SLANGENMEVROUWquote:
Mijn nieren vinden waarschijnlijk van niet maar hé fuck themquote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha nee, jij mag er 2 want 2 is beter dan 1
Met Aerosmith.quote:
Ah nee hey... Mental imagequote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als jij wilt bewegen hou ik mijn lipjes wel getuit hoor!
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dus dan laat je je achter mijn rug om uitwonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |