Ah ok!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saaaaaaaab Stoep en ik gaan triotrouwen.
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik neuk alleen Ez de laatste tijd.
Nee, want dan zijn ze met mij getrouwd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok!
Kan ik jou en Saaaaab dan een keer hosselen?
Omdat je minderjarig bent en we een goede reden nodig hebben om te trouwen want dan krijgen we toestemming van de koninginquote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wanneer moet ik je zwanger maken dan?! Onduidelijkheden altijd weer.
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ookquote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn ze met mij getrouwd.
Nah. Weekenden.quote:
Geen pijpen dus?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kater is een groot woord maar het voelt op het moment het fijnste als ik mijn hoofd stil hou
Ik vraag wanneer. Niet waarom.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je minderjarig bent en we een goede reden nodig hebben om te trouwen want dan krijgen we toestemming van de koningin
Oké, dan mag je DW lenen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ook
Ik word de stay-at-home-mommyquote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ook
Oh, dus dan laat je je achter mijn rug om uitwonen?quote:
Ik en vast slapen?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.
SLANGENMEVROUWquote:
Mijn nieren vinden waarschijnlijk van niet maar hé fuck themquote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha nee, jij mag er 2 want 2 is beter dan 1
Met Aerosmith.quote:
Ah nee hey... Mental imagequote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als jij wilt bewegen hou ik mijn lipjes wel getuit hoor!
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dus dan laat je je achter mijn rug om uitwonen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als jij wilt bewegen hou ik mijn lipjes wel getuit hoor!
Het is eerder andersomquote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.
Ja omdat er iemand loopt de pompen en zich steeds snel verstopt als jij wakker schrikt.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik en vast slapen?Man, ik schrik 234028734028340289x wakker ;s nachts
Nieren? Leverquote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn nieren vinden waarschijnlijk van niet maar hé fuck them
Nee. Ik neuk Ez meestal wakker. Maar dat is TMI.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja omdat er iemand loopt de pompen en zich steeds snel verstopt als jij wakker schrikt.
Nieren ook.quote:
TMI is een term die niet op jou van toepassing isquote:Op zondag 9 mei 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk Ez meestal wakker. Maar dat is TMI.
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Heuh, zij is al voorzien, en jij ook.quote:
Vind je het dan leuk om te weten hoe ik jouw vriendje wakkerneuk/pijp?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
TMI is een term die niet op jou van toepassing is
quote:
True. Je lever vind een overdosis meestal wat minder fijn dan je nieren.quote:
true luv!quote:
Alles over mijn vriendje vind ik leuk om te horenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je het dan leuk om te weten hoe ik jouw vriendje wakkerneuk/pijp?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk Ez meestal wakker. Maar dat is TMI.
Touché!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
True. Je lever vind een overdosis meestal wat minder fijn dan je nieren.
Dan kan ik haar nog wel tof vinden omdat ze een slang heftquote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heuh, zij is al voorzien, en jij ook.
Hij vindt mij ook tof omdat ik een slang hebquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik haar nog wel tof vinden omdat ze een slang heft
Leer Nederlandsquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
True. Je lever vindT een overdosis meestal wat minder fijn dan je nieren.
Nah. Ze probert het wel, het lukt 'r alleen niet altijdquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Ik denk dat die altijd klaarwakker is als hij bij jou in de buurt is.
Oke. Waarom mag ik zijn prostaat niet kietelen trouwen? Mag jij dat wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alles over mijn vriendje vind ik leuk om te horen
Dat kan ik niet zeggen dan krijgen jullie ruzie denk ikquote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Waarom mag ik zijn prostaat niet kietelen trouwen? Mag jij dat wel?
Nee. Als hij eenmaal slaapt en ik ga ;m doen, slaapt ;ie rustig verder hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Ik denk dat die altijd klaarwakker is als hij bij jou in de buurt is.
Welke hij?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook tof omdat ik een slang heb
Laat me. Het is zondagquote:Op zondag 9 mei 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leer Nederlands
Mijn lever vindt niks goed, die loopt toch al te stressen en te kloten tegen mij.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als hij eenmaal slaapt en ik ga ;m doen, slaapt ;ie rustig verder hoor.
Dat is geen slang, dat is een grasspriet.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik haar nog wel tof vinden omdat ze een slang heft
Dan ben jij er vast niet zo goed in als het slaapverwekkend is.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als hij eenmaal slaapt en ik ga ;m doen, slaapt ;ie rustig verder hoor.
Mijn lever was op mijn 15e al verneukt door alcoholgebruik.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke hij?
[..]
Laat me. Het is zondag
Ik wil weten wat de staat van mijn lever is
Maakt niet uit, dan hebben we weer een reden voor goedmaakseks.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen dan krijgen jullie ruzie denk ik
Dat is waar..quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan hebben we weer een reden voor goedmaakseks.
Slaapverwekkend? Hoe kan iets nou slaapverwekkend zijn als je al buiten bewustzijn bentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan ben jij er vast niet zo goed in als het slaapverwekkend is.
Zo klein was die van mij ookquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is geen slang, dat is een grasspriet.
Waarom kwoot je mij danquote:
Aan zijn prostaat?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is waar..
Nou uhm sterker nog hiij laat me eraan likken..
Ik vind ze allemaal achterlijkquote:
STFU, jouw slang heeft formaat python.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo klein was die van mij ook
Ja, ik weet het, dat klinkt eigenlijk TE dubbelzinnig
AYE! Hij is al 50 cm.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is geen slang, dat is een grasspriet.
truequote:
Ik vind alleen Maci leuk. Amber is een achterlijke, dikke hoer en catelynn is een jankemo.quote:
Niet die slangquote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STFU, jouw slang heeft formaat python.
Mooi is dat hèquote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef Annnet het volgende:
Ik heb gister ook teen mom gekeken, genieten van de ellende van anderen.
Dat vind ik best knap.quote:
Pics.quote:
Fobo.quote:
Sorry het was te makkelijk.quote:
Met een meetlint ernaast?quote:
Daar is ;ie nog van ;t formaat grasslang.quote:
Die typo is expres he?!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Met een meetlint ernaast?
Doe ik vanavond ofzo wel even, doe nu 'huiswerk'. Met c0ntd0r
De gedachte eraan is dus al slaapverwekkend en het is dus niet wild genoeg om hem wakker te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Slaapverwekkend? Hoe kan iets nou slaapverwekkend zijn als je al buiten bewustzijn bent
Nee dat hoeft niet, maar op je foto;s lijkt ;ie mini.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Met een meetlint ernaast?
Doe ik vanavond ofzo wel even, doe nu 'huiswerk'. Met c0ntd0r
50 cm is ook nog mini, hij gaat wel 1.5 m worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar op je foto;s lijkt ;ie mini.
/carequote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat een praat weer op zondag middagEr zitten gewoon mensen in de kerk hoor!
Jij weet helemaal niks van hoe ik in bed benquote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De gedachte eraan is dus al slaapverwekkend en het is dus niet wild genoeg om hem wakker te maken.
Groter ook als het goed is. Die van mij was toen hij weg ging al 1.5 meter, en het is nog een jonkiequote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
50 cm is ook nog mini, hij gaat wel 1.5 m worden.
RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
Een vrouw die over programmeren praat
Het moet toch niet gekker worden in deze wereld.
Echt welquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van hoe ik in bed benOf op de bank. Of de keukentafel. of het aanrecht. Of de douche. of het bad. Etc.
HET ZIJN MAAR KUUUUUT KAKKERLAKKEN!quote:
Okquote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
50 cm is ook nog mini, hij gaat wel 1.5 m worden.
Lekker laten zitten, geen last van.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat een praat weer op zondag middagEr zitten gewoon mensen in de kerk hoor!
Waarom heb je ;m niet meer?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Groter ook als het goed is. Die van mij was toen hij weg ging al 1.5 meter, en het is nog een jonkie
Echt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |