Ah ok!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Saaaaaaaab Stoep en ik gaan triotrouwen.
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik neuk alleen Ez de laatste tijd.
Nee, want dan zijn ze met mij getrouwd.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ok!
Kan ik jou en Saaaaab dan een keer hosselen?
Omdat je minderjarig bent en we een goede reden nodig hebben om te trouwen want dan krijgen we toestemming van de koninginquote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wanneer moet ik je zwanger maken dan?! Onduidelijkheden altijd weer.
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ookquote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn ze met mij getrouwd.
Nah. Weekenden.quote:
Geen pijpen dus?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kater is een groot woord maar het voelt op het moment het fijnste als ik mijn hoofd stil hou
Ik vraag wanneer. Niet waarom.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je minderjarig bent en we een goede reden nodig hebben om te trouwen want dan krijgen we toestemming van de koningin
Oké, dan mag je DW lenen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ook
Ik word de stay-at-home-mommyquote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is puur uit praktische overwegingen DW kan mijn shagedellic nooit opgeven dat weet je zelf ook
Oh, dus dan laat je je achter mijn rug om uitwonen?quote:
Ik en vast slapen?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.
SLANGENMEVROUWquote:
Mijn nieren vinden waarschijnlijk van niet maar hé fuck themquote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha nee, jij mag er 2 want 2 is beter dan 1
Met Aerosmith.quote:
Ah nee hey... Mental imagequote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als jij wilt bewegen hou ik mijn lipjes wel getuit hoor!
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dus dan laat je je achter mijn rug om uitwonen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als jij wilt bewegen hou ik mijn lipjes wel getuit hoor!
Het is eerder andersomquote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Jij slaapt zo vast dat jij niet eens door hebt wat er 's avonds allemaal met jou gebeurd.
Ja omdat er iemand loopt de pompen en zich steeds snel verstopt als jij wakker schrikt.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik en vast slapen?Man, ik schrik 234028734028340289x wakker ;s nachts
Nieren? Leverquote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn nieren vinden waarschijnlijk van niet maar hé fuck them
Nee. Ik neuk Ez meestal wakker. Maar dat is TMI.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja omdat er iemand loopt de pompen en zich steeds snel verstopt als jij wakker schrikt.
Nieren ook.quote:
TMI is een term die niet op jou van toepassing isquote:Op zondag 9 mei 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk Ez meestal wakker. Maar dat is TMI.
Sterkte aan de nabestaandenquote:
Heuh, zij is al voorzien, en jij ook.quote:
Vind je het dan leuk om te weten hoe ik jouw vriendje wakkerneuk/pijp?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
TMI is een term die niet op jou van toepassing is
quote:
True. Je lever vind een overdosis meestal wat minder fijn dan je nieren.quote:
true luv!quote:
Alles over mijn vriendje vind ik leuk om te horenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je het dan leuk om te weten hoe ik jouw vriendje wakkerneuk/pijp?
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk Ez meestal wakker. Maar dat is TMI.
Touché!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
True. Je lever vind een overdosis meestal wat minder fijn dan je nieren.
Dan kan ik haar nog wel tof vinden omdat ze een slang heftquote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heuh, zij is al voorzien, en jij ook.
Hij vindt mij ook tof omdat ik een slang hebquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik haar nog wel tof vinden omdat ze een slang heft
Leer Nederlandsquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
True. Je lever vindT een overdosis meestal wat minder fijn dan je nieren.
Nah. Ze probert het wel, het lukt 'r alleen niet altijdquote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Ik denk dat die altijd klaarwakker is als hij bij jou in de buurt is.
Oke. Waarom mag ik zijn prostaat niet kietelen trouwen? Mag jij dat wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alles over mijn vriendje vind ik leuk om te horen
Dat kan ik niet zeggen dan krijgen jullie ruzie denk ikquote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Waarom mag ik zijn prostaat niet kietelen trouwen? Mag jij dat wel?
Nee. Als hij eenmaal slaapt en ik ga ;m doen, slaapt ;ie rustig verder hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Ik denk dat die altijd klaarwakker is als hij bij jou in de buurt is.
Welke hij?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook tof omdat ik een slang heb
Laat me. Het is zondagquote:Op zondag 9 mei 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leer Nederlands
Mijn lever vindt niks goed, die loopt toch al te stressen en te kloten tegen mij.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als hij eenmaal slaapt en ik ga ;m doen, slaapt ;ie rustig verder hoor.
Dat is geen slang, dat is een grasspriet.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik haar nog wel tof vinden omdat ze een slang heft
Dan ben jij er vast niet zo goed in als het slaapverwekkend is.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als hij eenmaal slaapt en ik ga ;m doen, slaapt ;ie rustig verder hoor.
Mijn lever was op mijn 15e al verneukt door alcoholgebruik.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke hij?
[..]
Laat me. Het is zondag
Ik wil weten wat de staat van mijn lever is
Maakt niet uit, dan hebben we weer een reden voor goedmaakseks.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen dan krijgen jullie ruzie denk ik
Dat is waar..quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan hebben we weer een reden voor goedmaakseks.
Slaapverwekkend? Hoe kan iets nou slaapverwekkend zijn als je al buiten bewustzijn bentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan ben jij er vast niet zo goed in als het slaapverwekkend is.
Zo klein was die van mij ookquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is geen slang, dat is een grasspriet.
Waarom kwoot je mij danquote:
Aan zijn prostaat?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is waar..
Nou uhm sterker nog hiij laat me eraan likken..
Ik vind ze allemaal achterlijkquote:
STFU, jouw slang heeft formaat python.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo klein was die van mij ook
Ja, ik weet het, dat klinkt eigenlijk TE dubbelzinnig
AYE! Hij is al 50 cm.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is geen slang, dat is een grasspriet.
truequote:
Ik vind alleen Maci leuk. Amber is een achterlijke, dikke hoer en catelynn is een jankemo.quote:
Niet die slangquote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
STFU, jouw slang heeft formaat python.
Mooi is dat hèquote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef Annnet het volgende:
Ik heb gister ook teen mom gekeken, genieten van de ellende van anderen.
Dat vind ik best knap.quote:
Pics.quote:
Fobo.quote:
Sorry het was te makkelijk.quote:
Met een meetlint ernaast?quote:
Daar is ;ie nog van ;t formaat grasslang.quote:
Die typo is expres he?!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Met een meetlint ernaast?
Doe ik vanavond ofzo wel even, doe nu 'huiswerk'. Met c0ntd0r
De gedachte eraan is dus al slaapverwekkend en het is dus niet wild genoeg om hem wakker te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Slaapverwekkend? Hoe kan iets nou slaapverwekkend zijn als je al buiten bewustzijn bent
Nee dat hoeft niet, maar op je foto;s lijkt ;ie mini.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Met een meetlint ernaast?
Doe ik vanavond ofzo wel even, doe nu 'huiswerk'. Met c0ntd0r
50 cm is ook nog mini, hij gaat wel 1.5 m worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar op je foto;s lijkt ;ie mini.
/carequote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat een praat weer op zondag middagEr zitten gewoon mensen in de kerk hoor!
Jij weet helemaal niks van hoe ik in bed benquote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De gedachte eraan is dus al slaapverwekkend en het is dus niet wild genoeg om hem wakker te maken.
Groter ook als het goed is. Die van mij was toen hij weg ging al 1.5 meter, en het is nog een jonkiequote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
50 cm is ook nog mini, hij gaat wel 1.5 m worden.
RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
Een vrouw die over programmeren praat
Het moet toch niet gekker worden in deze wereld.
Echt welquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van hoe ik in bed benOf op de bank. Of de keukentafel. of het aanrecht. Of de douche. of het bad. Etc.
HET ZIJN MAAR KUUUUUT KAKKERLAKKEN!quote:
Okquote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef Annnet het volgende:
[..]
50 cm is ook nog mini, hij gaat wel 1.5 m worden.
Lekker laten zitten, geen last van.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat een praat weer op zondag middagEr zitten gewoon mensen in de kerk hoor!
Waarom heb je ;m niet meer?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Groter ook als het goed is. Die van mij was toen hij weg ging al 1.5 meter, en het is nog een jonkie
Echt nietquote:
Beesten waren van m'n exquote:
Dammm, daar nog pics van?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik meen me nog een docente te herinneren bij mij...
Wist je trouwens dat ik een katholieke priester ben?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach wat die bisschoppen tegenwoord doen is dit eigenlijk niets nee.
Ja, dat wist ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik een katholieke priester ben?
En dat voelde je.quote:
Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofdquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij reageert ook alleen maar als je gemene opmerkingen jegens mij kan maken he
Waarom noem je het dan 'mijn slang' ?quote:
Is er iets gebeurd dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd
Omdat het toen ook mijn beesten waren.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom noem je het dan 'mijn slang' ?
Was jij dat dan niet?quote:
Dat verklaart je voorliefde voor Huppelkind!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik een katholieke priester ben?
Je hebt zelfs nog foto;s op je haifs. En ga eens nieuwe beesten halen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het toen ook mijn beesten waren.
DIE IS BIJ EEN VRIENDJE ONDERGEDOKENquote:Op zondag 9 mei 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat verklaart je voorliefde voor Huppelkind!
CHANTAL, RED YORDI!
Dat is je geradenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze is begeleider van een afstudeerder die nu bij ons zit!
Zal wel even camera's ophangen
Achter een kast?quote:
Als ik meer thuis ben. Momenteel vind ik niet dat ik genoeg aandacht aan dat soort beesten kan geven. En dan is het zielig om er een te nemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog foto;s op je haifs. En ga eens nieuwe beesten halen.
Jammer dat ik atm niet in zo'n positie zitquote:Op zondag 9 mei 2010 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan ik een ruilhandel opzetten met Ez en zijn geyle bazin
Joh. Ik ben bijna jarig, je mag er ook wel 1 aan mij geven, ik ben toch genoeg thuis.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik meer thuis ben. Momenteel vind ik niet dat ik genoeg aandacht aan dat soort beesten kan geven. En dan is het zielig om er een te nemen.
Met laptop zodat ie kan bloggenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kan ik een ruilhandel opzetten met Ez en zijn geyle bazin
Huppelkind mag er nog steeds geen 1 voor zn verjaardag!!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joh. Ik ben bijna jarig, je mag er ook wel 1 aan mij geven, ik ben toch genoeg thuis.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met laptop zodat ie kan bloggen
Een dagboek is zo 1944
Ik mag ;t niet van m;n ouders, jammer genoeg.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind mag er nog steeds geen 1 voor zn verjaardag!!
Wat wil je dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joh. Ik ben bijna jarig, je mag er ook wel 1 aan mij geven, ik ben toch genoeg thuis.
Dus ik moet m'n cadeautje zelf houdenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind mag er nog steeds geen 1 voor zn verjaardag!!
Die van ons vond het anders niet erg. Behalve als hij lag te slapenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:16 schreef Annnet het volgende:
Neem gewoon een slang, die willen het liefst zo min mogelijk aandacht.
Kameleon nog steeds. En baardagaamquote:
Een bak heb ik staan voor jequote:Op zondag 9 mei 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kameleon nog steeds. En baardagaam![]()
![]()
Maar het mag niet van m;n ouders.
voor een baardagaam ja. Niet voor een kameleon.quote:
Een kameleonbak kan je beter zelf maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voor een baardagaam ja. Niet voor een kameleon.
Ik moet opeens denken aan een hamsterkooi met allemaal van die buizen overalquote:Op zondag 9 mei 2010 14:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een kameleonbak kan je beter zelf maken.
En een rad waar die in kan rennen!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan een hamsterkooi met allemaal van die buizen overal
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En een rad waar die in kan rennen!
Die slang dan he!
;D;d;d;:D:D
Als het een knuffeldino is wel jaquote:
Fuckquote:
Nee, die kleintjesquote:
Slangen zijn minder leuk.quote:
quote:
Kom maar halenquote:
waarom juist die dieren?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kameleon nog steeds. En baardagaam![]()
![]()
Maar het mag niet van m;n ouders.
Omdat het reptielen zijnquote:
mja die zijn altijd wel mooiquote:
Zo praat je toch niet over je zoontjequote:Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb een hond en een rat.
beestjes met haar en ze zijn knuffelbaar
Reptielen zijn lief.quote:
Ik heb een hond en een kat. Dus?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb een hond en een rat.
beestjes met haar en ze zijn knuffelbaar
Ik heb momenteel ook alleen nog vissenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja die zijn altijd wel mooi
ik hbe een aquarium met wat vissen en dat is het ook wel
2?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook alleen nog vissen
OJ. En nu ook 2Pac en Joost erbij. 3 dus.quote:
En je gaat voer voor Annet maken daarmeequote:
Foto van 2Pac en OJ. En Joost ook dan maar?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
OJ. En nu ook 2Pac en Joost erbij. 3 dus.
Die namenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik eet geen hamsters.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En je gaat voer voor Annet maken daarmee
Zo bijzonder zijn die dingen ook weer niet hoor:quote:Op zondag 9 mei 2010 14:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Foto van 2Pac en OJ. En Joost ook dan maar?
Henk, Harry, Jozef en Nol zijn beter?quote:
Je slangetje wel.quote:
mja meer dan genoeg ben toch niet veel thuis om er voor te zorgenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook alleen nog vissen
Nolquote:Op zondag 9 mei 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn die dingen ook weer niet hoor:
[ afbeelding ]
[..]
Henk, Harry, Jozef en Nol zijn beter?
[..]
Je slangetje wel.
Welke is dat?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn die dingen ook weer niet hoor:
[ afbeelding ]
[..]
Henk, Harry, Jozef en Nol zijn beter?
[..]
Je slangetje wel.
Daarom, bij mij het zelfde verhaal.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja meer dan genoeg ben toch niet veel thuis om er voor te zorgen
en vissen hebben weinig onderhoud nodig
Brouwerquote:
Black Molley, van Google Images. Heb geen foto van alle 3 samen.quote:
Ik heb 2pac en Joost nog neit eens gezienquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bedoelt: baby gezellig mee naar het sollicitatiegesprek?quote:
Jep.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bedoelt: baby gezellig mee naar het sollicitatiegesprek?
quote:
quote:
16quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
Leeftijd van de breezerslet in kwestie?
Jep. Zeggen dat je kan multitasken, je baby stil houden en vervolgens vragen: sorry waar hadden we het over?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bedoelt: baby gezellig mee naar het sollicitatiegesprek?
Wie? Waar? Waarom?quote:
53.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
Leeftijd van de breezerslet in kwestie?
mtv, teen moms, denk het niet, dat stukje moet nog komenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie? Waar? Waarom?
Is ze aangenomen?![]()
Vent is bijna 3x zo oudquote:
Lolquote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mtv, teen moms, denk het niet, dat stukje moet nog komen
En dat heb ik gemistquote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mtv, teen moms, denk het niet, dat stukje moet nog komen
Dat is ook wel een stukje boeienderquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat heb ik gemistAlleen omdat m;n broer zo nodig formule 1 moet kijken
Neequote:
Beter als dat teen mom gezeurquote:Op zondag 9 mei 2010 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NeeRondrijdende auto;s.
Wat is daar nou boeiend aan?
Echt niet.quote:
Dat staat er hier mooi niet opquote:Op zondag 9 mei 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet.
Vanavond weer een nieuwe aflevering van 16 and pregnant als ;t goed is
formule 1 vind ik zo enorm saaiquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat heb ik gemistAlleen omdat m;n broer zo nodig formule 1 moet kijken
Jammer voor jou.quote:
A little too latequote:
Supergayquote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
formule 1 vind ik zo enorm saai
mijn broertje is die hard schumacher fan
Dat is leuk voor jou. Je mist echt wat hoor.quote:
sowieso ben ik niet echt een sportfanaatquote:
Klopt maar ik hoef het niet te zienquote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jou. Je mist echt wat hoor.
Bij mij hangt het er vanaf wat. Er zijn wel leuke dingen. Zoals rugbyquote:Op zondag 9 mei 2010 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
sowieso ben ik niet echt een sportfanaat
het boeit me gewoon niks
Dan niet.quote:
whehehe das wel zo enorm lompquote:Op zondag 9 mei 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er vanaf wat. Er zijn wel leuke dingen. Zoals rugby
Ben ermee bezig.quote:
Daarom is ;t ook leuk. Stiekem wil ik het ook doen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe das wel zo enorm lomp
dunno vind het niks al ga ik wel het wk volgen maar das meer onder het motto we gaan bier zuipen en ondertussen staat de tv gewoon aan
Dat doet me goed.quote:
Zo groot ben ik neit hoor.quote:
jaaa dat weet ik ook wel maar het voetbal kunnen we daar mooi als excuus voor gebruikenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom is ;t ook leuk. Stiekem wil ik het ook doen.
En dat is geen WK volgen, dat is zuipen.
Oh. Oke.quote:
Een excuus nodig hebben om te zuipenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa dat weet ik ook wel maar het voetbal kunnen we daar mooi als excuus voor gebruiken
wel zo handigquote:Op zondag 9 mei 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een excuus nodig hebben om te zuipen_!
moet je gaan slapenquote:
ik ga zo mooi wel effe powernappenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Straks om half 12
Lichamelijk ben ik moe.
Geestelijk niet
Hopelijk slaap je goedquote:Op zondag 9 mei 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga zo mooi wel effe powernappen
ben erg moe
quote:
et is meer een sluierslaapje gewoon effe mijn ogen dicht en na een uur ben ik weer fitquote:
Mwah de mcdonalds vult nietquote:Op zondag 9 mei 2010 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zin in de MC
Franse frietjes
Nee geen snackbar ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 17:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah de mcdonalds vult nietDan liever van de gewone cafetaria
Big Mac is pasquote:Op zondag 9 mei 2010 17:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Enige wat ik bij de MC eet zijn die MCKroket![]()
Zal ik in m'n string voor de cam dansen?quote:
Doe eensquote:Op zondag 9 mei 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zal ik in m'n string voor de cam dansen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zal ik in m'n string voor de cam dansen?
Dat is een HELL YEAHquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie weet hoe ik dat wat iemand op de cam doet kan opslaan op mn laptop?
Ik nietquote:Op zondag 9 mei 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodat DW en ik het later kunnen terugkijken en kunnen duosoppenquote:
met hypercam2. Dan moet je selecteren wat je op je scherm wilt opnemen en dan selecteer je hem over het webcam schermpje heen.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
http://download.cnet.com/HyperCam/3000-13633_4-10004511.htmlquote:Op zondag 9 mei 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
met hypercam2. Dan moet je selecteren wat je op je scherm wilt opnemen en dan selecteer je hem over het webcam schermpje heen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
met hypercam2. Dan moet je selecteren wat je op je scherm wilt opnemen en dan selecteer je hem over het webcam schermpje heen.
En dan op msn met Manycam uitzenden!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat DW en ik het later kunnen terugkijken en kunnen duosoppen
Is roze niet te gay?quote:
Een echte man kan roze dragenquote:Op zondag 9 mei 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is roze niet te gay?
Zal ik m'n satijnen witte erbij pakken?Die glimt zo mooi
Doe je satijnen witte aan en doe die roze over je hoofdquote:Op zondag 9 mei 2010 17:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is roze niet te gay?
Zal ik m'n satijnen witte erbij pakken?Die glimt zo mooi
Okéquote:Op zondag 9 mei 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een echte man kan roze dragen
Oe doe eens
toch die wittequote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké
Welke vind je beter staan?
Zeg hetDan begin ik met dansen
helpen helpen? Of echt helpen helpen?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even kijken of raph me kan helpen met badderen
Ik haat het om hulpeloos te zijn
helpen helpenquote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
helpen helpen? Of echt helpen helpen?
SHAKE THAT ASSquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
helpen helpen
[..]
SHAKE THAT ASS(_(_) (_|_) (_)_)
Ugh nou laat het water niet teveel spetteren he...quote:Op zondag 9 mei 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
helpen helpen
[..]
SHAKE THAT ASS(_(_) (_|_) (_)_)
Huppel vindt het geweldig als ik doe alsof het deodorant-rollers zijn.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh nou laat het water niet teveel spetteren he...
OMG ik sop hier van de bank. Hoe geil!!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Huppel vindt het geweldig als ik doe alsof het deodorant-rollers zijn.
Check mij die dingen over m'n oksels wrijven dan
Zo, en nu pak ik een skippybal. Drie keer raden waar die ingaatquote:Op zondag 9 mei 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG ik sop hier van de bank. Hoe geil!!
Helemaalquote:Op zondag 9 mei 2010 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, en nu pak ik een skippybal. Drie keer raden waar die ingaat [ afbeelding ]
Ja, hij gaat in de bek van mijn nijlpaard-huisdierquote:
Wat is die gegroeid zegquote:Op zondag 9 mei 2010 17:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, hij gaat in de bek van mijn nijlpaard-huisdier
Ja, ik moet bijna een nieuwe ketting kopen voor dat beestquote:
Je lag toch in bad?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG ik sop hier van de bank. Hoe geil!!
Uhuh ik weet wel wat jij met die andere hand doetquote:Op zondag 9 mei 2010 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo helpen doos!!
Ik kan maar 1 hand gebruiken atm dus hij moet mn haar wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |