Hmzzz als jullie dit keer zorgen om wel het sjuutje te komen brengen zal ik erover na denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
das niet echt n optie he, wel meegaan en niet meedoen
je zit gewoon met je groepje aan n tafel en hebt een invullijstje voor je neus
zo zitten er nog meer groepjes in de kroeg als t goed iskan ondertussen gewoon babbelen, en als er n ronde is de vragen beantwoorden
half 9 ben ik dr, ff bij mn tante zaklamphoesje brengen om te makenquote:
half 10 begint hetquote:
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigdquote:
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerechtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwd
Lekker! Ik heb al véél te lang geen paella gegeten. Goed idee!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwd
Wat een dwaas! Zit ie daar gewoon tussen de rondes door te studerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:28 schreef Swine het volgende:
Kansloos ten onder gegaan bij de pubquiz![]()
Maar wel mijn huiswerk af![]()
En ook nog eens verstandig geweest door niet mee te gaan borrelen met iedereen![]()
Rituals kookt twee keer voor iedereenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al véél te lang geen paella gegeten. Goed idee!
Maar of die paella dan lekker wordt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rituals kookt twee keer voor iedereen
Lasagne en paella!.
Thuis!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigd.
Leuk dat Laysa en D_K er ook waren trouwens. Ik heb Laysa gezien en gesproken!.
[..]
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerecht. Maar dan wel iets pittiger, met kip én vis
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigd.
Leuk dat Laysa en D_K er ook waren trouwens. Ik heb Laysa gezien en gesproken!.
[..]
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerecht. Maar dan wel iets pittiger, met kip én vis
.
Wazig?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef vogelkooi het volgende:
Deja vu aan het kijken, wazige film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |