Ik heb vandaag een rustige dag. Eén responsiecollege en daarna een practicum. Ik ben om 12 uur weer klaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hopelijk niet zo erg als gisteren![]()
Jij?
Hier twee uurtjes klinisch redeneren en twee uurtjes kloppen op de thorax en naar longen luisteren en dan zijn we ook weer klaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een rustige dag. Eén responsiecollege en daarna een practicum. Ik ben om 12 uur weer klaar. Heerlijk. Morgen nog zo'n dag (iets drukker) en dan al weekend!
Lekker hè! Bevalt PKO?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Hier twee uurtjes klinisch redeneren en twee uurtjes kloppen op de thorax en naar longen luisteren en dan zijn we ook weer klaar
Dat het weer te belachelijk laat zou worden?quote:
Ook in Lindenholt? Dan twee tips: zorg dat iemand links langs het hek stormt om daarna allemaal mensen in de rug te schieten (tip van swarmi, zelf niet geprobeerd), en zorg dat je het huisje rechts te pakken krijgt. Allebei bekeken vanaf het 'beginpunt' zeg maar, dat je vooraan in het veld begint.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:14 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, zo om 2 uur een stuk of 300 balletjes per persoon verschieten op een paintballterrein
quote:
Thanks, overbuurjongen heeft ze al voor mn deur gezet.quote:
En ik stond rond 9 uur al onder de douche.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij staat ze onder de douche, en ik heb de kussens wel een verdieping hoger gezet, zodat ze ze mee kan nemen als ze onder de douche uit komt
Mooi niet.quote:
Ja, best wel. Vind het wel lastig hoor. Anamnese afnemen lukt me nog niet, loop steeds vast of vergeet weer dingenquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat het weer te belachelijk laat zou worden?
Balen! Maar ja, we overleven het vast wel.quote:
Hoor het van meer mensen ja! Komt wel goed, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja, best wel. Vind het wel lastig hoor. Anamnese afnemen lukt me nog niet, loop steeds vast of vergeet weer dingenLO is leuker
Dit is werkelijk abacadabra voor mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balen! Maar ja, we overleven het vast wel..
McClaren gaat trouwens van Twente naar Wolfsburg. Nu maakt Twente volgend jaar helemaal niks klaar in de Champions League.
Ik weet toevallig dat McClaren van Middlesbrough komt en dat ie nu van Twente was, en als hij weggaat kunnen ze niks meer want hij is fantastisch.. zoiets?quote:
McClaren heeft Twente wel groot gemaakt de afgelopen twee seizoenen ja, ben bang dat een volgende trainer dat niet op landskampioenschapsniveau kan voortzetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat McClaren van Middlesbrough komt en dat ie nu van Twente was, en als hij weggaat kunnen ze niks meer want hij is fantastisch.. zoiets?
Goed bezig Yashi, kudo's!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weer een hoofdstuk af, nog maar 3 te gaan
Dit is bijna voor het eerst dat ik bijna vooruitloop op de stof
Misschien niet zo veel zooi kopen! Of gewoon van die fietstassen aanschaffen, wel zo handig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Swine het volgende:
Ik haat het als ik in twee keer boodschappen moet doenHeb verdomme nog niet alles in huis
Waren we laatste?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Roei het volgende:
Ja laatste met de quiz, dat lag zeker niet aan mij! En toch wel weer veel te laat geworden.. Wilde eigenlijk een beetje op tijd naar bed maar valt toch weer tegen.
[..]
Misschien niet zo veel zooi kopen! Of gewoon van die fietstassen aanschaffen, wel zo handig.
En dat is al de 5e keer dat ik dat herhalen tegenkom in 3 blz. en ik weet herhaling is de sleutel tot onthouden, maar je kan het ook overdrijvenquote:Door het verschuiven of spreiden van risico, kunnen risico’s worden weggenomen van personen die een afkeer van risico hebben of kan de afkeer van risico worden verlaagd. Naast het verhogen van de maatschappelijke welvaart zijn er uiteraard nog andere economische voordelen verbonden aan de risicospreiding.
door de spreiding kan risico worden weggenomen van personen die een afkeer hebben van risico.
wij waren iets vergeten voor wat we vanavond zouden eten, dus eten we nu maar het eten wat we morgen zouden eten, want dat hebben we wel compleetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Swine het volgende:
Ik haat het als ik in twee keer boodschappen moet doenHeb verdomme nog niet alles in huis
Ja gedeeld met die andere van hier, de kardinaal geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Swine het volgende:
[..]
Waren we laatste?![]()
Hoelaat heb je het gemaakt dan? En belangrijker, met wie en wat is er gebeurt?
Volgende keer dat ik boodschappen doe mag je meefietsen, kan je daarna wel mee-eten
Ah mên, zulke groepen zijn echt mega-irritant. Het is maar te hopen dat die er niet vaker zijn dan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, en er zat zo'n kudde druildruiven achter in de hoek bij de wc's! Van die echte nerds, fanatiek dat ze waren. Spelbedervers voor iedereen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Harry Brown was een goede tip van je, Swine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:12 schreef Roei het volgende:
[..]Dat had inderdaad niet gepast bij z'n karakter, vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Die moet ik ook nog kijken ja, staat al een tijdje geparkeerd op de schijf hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vond het af en toe wel een vage film
Gister heb ik hier met een half oog Orphan meegekeken, wel goed plot
Onder andere, maar je doet ook stationexamens. Dus praktijkhandelingen. Vind het verder nogal vaag ingedeeld. De verschillende zaken als communicatie, lichamelijk onderzoek en klinisch redeneren lopen kriskras door elkaar heen. En alles is verplicht. Op zich wel logisch, maar ook wel weer lastig wanneer je graag wil borrelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoor het van meer mensen ja! Komt wel goed, toch?Hoe sluit je dit blok af? Gewoon d.m.v. een tentamen?
[..]
Tja, kies je zelf voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Roei het volgende:
[..]
Ja gedeeld met die andere van hier, de kardinaal geloof ik.
Ik was echt om half 6 pas thuis ofzo, het was al licht in ieder geval. Waren nog met een man of 6 geloof ik. Nouja, was wel lachen. Wel kut dat in de tio gerookt mag worden. Echt last van m'n ogen gehad vannacht.
En eten idd, is al weer een tijdje geleden!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:03 schreef Mikkie het volgende:
Harry Brown was een goede tip van je, Swine!
Ik dacht dat je Oprah verkeerd spelde, totdat ik "wel goed plot" zag staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister heb ik hier met een half oog Orphan meegekeken, wel goed plot
ik ook om half 6, jij en vrouwelijke D liepen de ene kant op, ik en mannelijke D de andere kantquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef Roei het volgende:
Ik was echt om half 6 pas thuis ofzo, het was al licht in ieder geval. Waren nog met een man of 6 geloof ik. Nouja, was wel lachen. Wel kut dat in de tio gerookt mag worden. Echt last van m'n ogen gehad vannacht.
En eten idd, is al weer een tijdje geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |