Hoeft ook niet, ik ben ook verre van culinair aangelegd, maar dat oud huisgenootje is wel het andere uiterste.quote:
Nu haal je er één ding uitquote:
Elke week? Alleen daar? Kom eens maar wat data! Is het vanavond ook? Vanaf hoe laat?quote:
Dan ben ik nog niet wakkerquote:
Max 5 dus, alleen kan je ook al meedoenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoeveel personen moeten er in een team? Misschien dat vanavond nog wel een optie gaat worden!
je bent van plan met laysa te gaan of ?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat gaat niet lukken met 4 denk ik, maar bij een team mee doen kan misschien wel.
Die wil wel mee, maar die wil niet meedoen. Dus ik en een vriend.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent van plan met laysa te gaan of ?
Of met zn andere liefje?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent van plan met laysa te gaan of ?
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwdquote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu haal je er één ding uit. Maar goed, het is vaak helemaal niet zo veel werk om bijv. zelf een saus of puree te maken en het zelf te kruiden. Ik vind pakjes/zakjes vaak erg zout. Ik vind het overigens niet erg als mensen het gebruiken hoor, moeten ze zelf weten. Ik eet ook wel eens Unox soep, lekker
, maar over het algemeen probeer ik mijn eten zelf te maken.
Hmzzz als jullie dit keer zorgen om wel het sjuutje te komen brengen zal ik erover na denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
das niet echt n optie he, wel meegaan en niet meedoen
je zit gewoon met je groepje aan n tafel en hebt een invullijstje voor je neus
zo zitten er nog meer groepjes in de kroeg als t goed iskan ondertussen gewoon babbelen, en als er n ronde is de vragen beantwoorden
half 9 ben ik dr, ff bij mn tante zaklamphoesje brengen om te makenquote:
half 10 begint hetquote:
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigdquote:
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerechtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwd
Lekker! Ik heb al véél te lang geen paella gegeten. Goed idee!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd! Ik ga morgen trouwens Paella maken, met kip, ben benieuwd
Wat een dwaas! Zit ie daar gewoon tussen de rondes door te studerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:28 schreef Swine het volgende:
Kansloos ten onder gegaan bij de pubquiz![]()
Maar wel mijn huiswerk af![]()
En ook nog eens verstandig geweest door niet mee te gaan borrelen met iedereen![]()
Rituals kookt twee keer voor iedereenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb al véél te lang geen paella gegeten. Goed idee!
Maar of die paella dan lekker wordt...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rituals kookt twee keer voor iedereen
Lasagne en paella!.
Thuis!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigd.
Leuk dat Laysa en D_K er ook waren trouwens. Ik heb Laysa gezien en gesproken!.
[..]
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerecht. Maar dan wel iets pittiger, met kip én vis
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel heel tactisch zonder expliciete vermelding op de negende plaats geëindigd.
Leuk dat Laysa en D_K er ook waren trouwens. Ik heb Laysa gezien en gesproken!.
[..]
Paëlla maak ik ook altijd als Wereldgerecht. Maar dan wel iets pittiger, met kip én vis
.
Wazig?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef vogelkooi het volgende:
Deja vu aan het kijken, wazige film.
Meestal rond deze tijd, maar dan kan ik mezelf er niet toe zetten om mijn toetsenbord te gebruikenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Alweer een tijd geleden dat jij zo vroeg hier was, toch?
Hehe, inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meestal rond deze tijd, maar dan kan ik mezelf er niet toe zetten om mijn toetsenbord te gebruikenLang niet meer gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |