Dat zal best. Waarom meng je het in vredesnaam met aardbeienlikeurquote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en S_Aik ging prosecco met aardbeienlikeur drinken en het was VIES.
Later dronk ik het nog een keer en toen werd ik er ziek van![]()
!
Ja, ik ga hem toch niet hier laten als Ado thuis is, wat denk jijquote:
Echt?!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en S_Aik ging prosecco met aardbeienlikeur drinken en het was VIES.
Later dronk ik het nog een keer en toen werd ik er ziek van![]()
!
Ik had het meer over de hipheid ervan.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Prosecco bestaat uit puur witte druiven.
Omdat S_A zei dat het lekker wasquote:Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal best. Waarom meng je het in vredesnaam met aardbeienlikeur
Het was oke nadat ik veel gedronken had, maarja dan drink ik alles dus dat zegt nietsquote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt?!Oh ik vond het best lekker.
Aaahw meisje toch!
O, dan lag het ws ook niet daaraan dat je ziek werdquote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat S_A zei dat het lekker was!
[..]
Het was oke nadat ik veel gedronken had, maarja dan drink ik alles dus dat zegt niets![]()
!
Ik vind het echt zo'n kutreclamequote:
Ik word zelden ziek van drank, en nu had ik echt niet genoeg gedronken om ziek van te worden door de hoeveelheid.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan lag het ws ook niet daaraan dat je ziek werd
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag trouwens laatst op chatroulette iemand in actie met een fleshlight.Zag er best raar uit.
Kijk mijn notes.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik onder zijn account komen
Right, dat wel ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had het meer over de hipheid ervan.
Nee precies. Als ik gedronken heb lust ik ook alles, maar als ik nog nuchter ben niet. En toen ben ik juist die prosecco met aardbeienlikeur gaan drinken, omdat ik dat wel lekker vond.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat S_A zei dat het lekker was!
[..]
Het was oke nadat ik veel gedronken had, maarja dan drink ik alles dus dat zegt niets![]()
!
Misschien was ie gewoon over de datum ofzo!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word zelden ziek van drank, en nu had ik echt niet genoeg gedronken om ziek van te worden door de hoeveelheid.
Je moet ook geen bedorven bier drinkenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word zelden ziek van drank, en nu had ik echt niet genoeg gedronken om ziek van te worden door de hoeveelheid.
Nee.quote:
Het was ook maar een grapjequote:Op zondag 9 mei 2010 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem toch niet hier laten als Ado thuis is, wat denk jij
Vriendje van de kindjesAdo denkt dat ie homo is, want hij was de sims aan het doen en wilde de schoenen uitzoeken
Ik moet ook weer eens wat drinkenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien was ie gewoon over de datum ofzo!
Weet ik tochquote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje
Dat klinkt inderdaad nogal gayMaar hoe oud is ie? 10- kan nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |