dit! Verdoe je tijd niet langer michielos! Jij bent de enige die deze vlegel kan pakken!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:32 schreef paintmeester het volgende:
In plaats van hardcore feesten te bezoeken zou je de neergang van Ramazan moeten plannen!
Precies, niemand anders kan die duivelse kwajongen neersabelen!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit! Verdoe je tijd niet langer michielos! Jij bent de enige die deze vlegel kan pakken!
quote:
Wellicht trok Ramazan achter de schermen aan de touwtjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:17 schreef MutedFaith het volgende:
Geen Ramazan?
je hebt wel eens betere topics geschreven TS.
stopte hier met lezenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken. Zaken die als het ware mijn bloed tot een koken brengen. Zo ook het volgende 100% waargebeurde verhaal.. NEE STOP LEES DOOR!!
Ik, Rinus en Tanker-T waren uitgenodigd voor een groot feest. Dit feest werd in een bos gehouden () en was huge (best nice ook). Anyway aangezien ik wel zin had in een feest en ook altijd behoefte heb om mijn lusten te botvieren en de liefde te bedrijven met het aanwezige vrouwelijk schoon was ik van de partij. Aangezien het een hardcore party was en hardcore babes de lekkerste wijven zijn (google maar eens op hardcore women) waren wij enthousiast.
Enfin we kwamen daaraan en het bleek een hele schijvenparty te zijn.. Nog een beetje gedesillusioneerd liepen we rond, waarna ik per ongeluk tegen een breed uitziende gast aanliep. Hij zei: EN BEDANKT HE SUL. Dus in al mijn vriendelijkheid bied ik mijn excuses aan waarna hij zei: ROT MAAR SNEL OP... nja, ik vraag hem beleefd dat het niet mijn bedoeling was waarna ie me opeens een duw gaf en het beirglas richting mij gooit (wat ik kon ontwijken). Nja goed als de man wilde vechten, met alle plezer ofc. Wat ie zich echter had moeten beseffen is dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en degrees heb in diverse vechtkunsten. Hij haalde uit terwijl ie HEIL...
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Nog geneukt?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
Voordat ik 't wist zat ik in een politiewagen met Rinus en Tanker naast me. Hoopvol keken we elkaar aan..
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Catch_me het volgende:
heb al topicreport gemaakt over dit kut topic!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |