Ik ben ze allemaal al aan het verzamelen om naar de uitgever te brengenquote:
Daar stopte ik met lezenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
Ik, Rinus en Tanker-T waren uitgenodigd voor een groot feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
underground vechtkampen met commando's straattuig e,d.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:19 schreef DikkeShizzle het volgende:
Gast als hij zoals je zegt een yop chagi doet (side kick) , dan kan jij hem niet blokken met je scheentjes en anders is die gozer gewoon een faler en kan die niet vechten.
Waarom ben je naar een vechtkamp gegaan ? Je traint toch gewoon in de sportschool.
Owja wel gradatie of band heb je nu ?
Een serieuze reactie op een Michielos topicquote:Op zondag 9 mei 2010 12:19 schreef DikkeShizzle het volgende:
Gast als hij zoals je zegt een yop chagi doet (side kick) , dan kan jij hem niet blokken met je scheentjes en anders is die gozer gewoon een faler en kan die niet vechten.
Waarom ben je naar een vechtkamp gegaan ? Je traint toch gewoon in de sportschool.
Owja wel gradatie of band heb je nu ?
Heb ik ook gedaan. Ik bestempel het als een "indonesische karate". Hoewel enlightening, heb ik er zelf niet veel aan gehad.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Halfwat met je Krav MagaPencak Silat, dat is pas stoer! Want een Pencak Silat beoefenaar zoals ik is eigenlijk een elegante sluipmoordenaar
Hier begon ik met lezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
dat doe je zeker ook met elke lemming op KLB hequote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef Catch_me het volgende:
heb al topicreport gemaakt over dit kut topic!!!
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mij gek, maar dan ook knettergek maken. Zaken die als het ware mijn bloed tot een koken brengen. Zo ook het volgende 100% waargebeurde verhaal.. NEE STOP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |