Kan jij niet een keer langskomen hier? Kan ik de kindjes uit de buurt laten zien hoe dom het is om na de kleuterschool te stoppen met school.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat doe je zeker ook met elke lemming op KLB he
Alleen is dit WEL echt gebeurd
ik denk dat je er dan heel wat jonge vechtersbaasjes bij hebtquote:Op zondag 9 mei 2010 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kan jij niet een keer langskomen hier? Kan ik de kindjes uit de buurt laten zien hoe dom het is om na de kleuterschool te stoppen met school.
Michielosreactie; niet gelezenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik denk dat je er dan heel wat jonge vechtersbaasjes bij hebt
Wtf is een yop chagi nou weer.. is dat turks?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:19 schreef DikkeShizzle het volgende:
Gast als hij zoals je zegt een yop chagi doet (side kick) , dan kan jij hem niet blokken met je scheentjes en anders is die gozer gewoon een faler en kan die niet vechten.
Waarom ben je naar een vechtkamp gegaan ? Je traint toch gewoon in de sportschool.
Owja wel gradatie of band heb je nu ?
Denk zelf Indonesisch voor side kick ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 12:54 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Wtf is een yop chagi nou weer.. is dat turks?
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
Ik, Rinus en Tanker-T waren uitgenodigd voor een groot feest.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:19 schreef DikkeShizzle het volgende:
Gast als hij zoals je zegt een yop chagi doet (side kick) , dan kan jij hem niet blokken met je scheentjes en anders is die gozer gewoon een faler en kan die niet vechten.
Waarom ben je naar een vechtkamp gegaan ? Je traint toch gewoon in de sportschool.
Owja wel gradatie of band heb je nu ?
ik welquote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Koko_Banana het volgende:
Wanneer ga je eens weg? Niemand leest jouw topics.
evenveel als fantasie topics openenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Michielos het volgende:
btw er was nog iets anders. Ik liep langs een groep en een was met een GSM bezig.. ik kijken wat ie deed en had ie FOK opstaan.. hoe hard faal je dan>??
Jawel en ik heb genoten.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Koko_Banana het volgende:
Wanneer ga je eens weg? Niemand leest jouw topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |