quote:
quote:
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kopquote:Op zondag 9 mei 2010 11:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa hoezo had je van een ander dan gepikt
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kop
ohhhhhhh meen je niet, ging ze weer gillen,schoppen en schreeuwen onze Kal, trek je er maar niks van aan hoor ik sta naast je, of was het nou achter je, nou kortom ik bescherm je wel hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik leende gisteren die van Kally, en toen kreeg ik op mijn kop
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhh meen je niet, ging ze weer gillen,schoppen en schreeuwen onze Kal, trek je er maar niks van aan hoor ik sta naast je, of was het nou achter je, nou kortom ik bescherm je wel hoor
Lieffffquote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, ik meld me ook na ontbijt op bed![]()
Lief ging naar beneden met de woorden "Ik ga ******* (insert jongensnaam) even helpen theezetten" en kwam vervolgens met thee en cadeautje weer boven, en later ging hij weer naar beneden omdat ********** (insert meisjesnaam) ook nog wat voor me had, en kwam boven met een hartvormige moederdagtaart
En de heren zijn zo te zien op tijd vertrokken vanaf Athene en worden slechts 5 minuten te laat op Düsseldorf verwacht
oh wat lief.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, ik meld me ook na ontbijt op bed![]()
Lief ging naar beneden met de woorden "Ik ga ******* (insert jongensnaam) even helpen theezetten" en kwam vervolgens met thee en cadeautje weer boven, en later ging hij weer naar beneden omdat ********** (insert meisjesnaam) ook nog wat voor me had, en kwam boven met een hartvormige moederdagtaart
En de heren zijn zo te zien op tijd vertrokken vanaf Athene en worden slechts 5 minuten te laat op Düsseldorf verwacht
En terechtquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als zeikwijf van de SC heb ik mijzelf maar verwend met een ontbijt op bed
topquote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heb je niet teveel gekruimeld??quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren manquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren man![]()
Kwijlend van genot blij zijn met cadeautjes, die de juf godverdomme gemaakt heeft.![]()
Als er al iemand een ontbijt verdiend, is het de juf wel die het organiseert
Wie zegt dat ik mams wat geef? Doorgaans geef ik mijn moeder met alle liefde een setje blauwe ogenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zijn allemaal zeikwijven en aandachtshoeren man![]()
Kwijlend van genot blij zijn met cadeautjes, die de juf godverdomme gemaakt heeft.![]()
Als er al iemand een ontbijt verdiend, is het de juf wel die het organiseert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |