Wat mij betreft terechtquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Zou best kunnen dat Maaike gaat winnen van Jaap
En zo met het WK voor de deur denk ik idd niet dat Jaap de eerste plaats zal halen
Helaas. 2 weken op 26 en dat was het. Waarschijnlijk omdat het alleen over de downloads gaat, er geen cd-single en betwijfel of het ooit op de radio gedraaid wordt. Dan heeft iedereen die de mp3 wil kopen dat binnen 3 weken wel gedaan en houdt het qua top 40 op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Zou best kunnen dat Maaike gaat winnen van Jaap
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Helaas. 2 weken op 26 en dat was het. Waarschijnlijk omdat het alleen over de downloads gaat, er geen cd-single en betwijfel of het ooit op de radio gedraaid wordt. Dan heeft iedereen die de mp3 wil kopen dat binnen 3 weken wel gedaan en houdt het qua top 40 op.
Met deze single in elk geval
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:38 schreef happyme28 het volgende:
Sony niet met 'X Factor' Maaike in zee
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_06_27_2010_0294.xml
quote:Dat Enschede haar steunt bleek duidelijk uit de enthousiaste ontvangst en het luide applaus van het publiek.
ik durf te wedden dat we in 2020 niks meer van wie dan ook en van welke talentenjacht zullen horen.quote:
Ze had toch een vriendje tijdens dat hele XFA gebeuren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
Maaike heeft sinds kort een relatie met de zanger van de rockband T.I.M., Tim Blaauwbroek. Ze zal met hun ook een single opnemen, Stop, welke binnenkort wordt uitgebracht.
Ik heb echt nog nooit van T.I.M. gehoord
klopt iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ze had toch een vriendje tijdens dat hele XFA gebeuren?
Ik meen me ook nog te herinneren dat ze toen zei dat ze het zingen op 1 had staan en dat ie dat maar moest accepteren. Ik vond dr gelijk een stuk minder sympathiek toen ze dat zei
In het begin ervan zelfs een ander dan tijdens de liveshowsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ze had toch een vriendje tijdens dat hele XFA gebeuren?
Ik meen me ook nog te herinneren dat ze toen zei dat ze het zingen op 1 had staan en dat ie dat maar moest accepteren. Ik vond dr gelijk een stuk minder sympathiek toen ze dat zei
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:58 schreef rubje het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat we in 2020 niks meer van wie dan ook en van welke talentenjacht zullen horen.
Nou ja... het klinkt niet slecht!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:49 schreef ranja het volgende:
Dat was even schrikken, zapte vanmiddag langs Nederland 3 en daar zat Maaike in een kinderprogramma met Monique Smit.
Ze zingt de titelsong van de nieuwe film Briefgeheim, toch wel een heel andere kant op dan ik van haar verwacht/gehoopt had. Maar misschien is het een eenmalig iets....
http://www.cinemec.nl/00/(...)met_Briefgeheim.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |