Die, of Everytime (ballad), if If U Seek Amy.... misschien niet de allergrootste hits maar wel nummers die zij met haar stem heel goed neer had kunnen zetten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:15 schreef ranja het volgende:
Misschien was Womanizer beter geweest als het Britney moest zijn, dat is gewoon een heel sterk nummer. Dat heeft ook niet van die hoge delen die ze nu met die stemproblemen niet goed aankon.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie het nog steeds niet echt in Maaike. Ze is een leuke verschijning, kan zeker goed zingen, maar zie niks speciaals in dr.
goh ik meen mij te herinneren dat je een tijd geleden hier ergens hebt geschreven dat je een bepaald nummer beter zou kunnen zingen dan Maaike.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie het nog steeds niet echt in Maaike. Ze is een leuke verschijning, kan zeker goed zingen, maar zie niks speciaals in dr.
Kan ik me wel in vinden. Het originele nummer staat stijf van de autotune. Verder was het geluid gisteren over de hele linie ook nog eens baggerslecht. Ik vond dat Maaike het toch nog wel aardig deedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Toxic is een leuk nummer maar in de versie van britney is het natuurlijk flink bewerkt om britney's stem goed uit te laten komen. Het is gewoon niet mooi om het zo te zingen.... Ik vind het een slechte keuze. britney als paparazzi-koningin is een goede keuze hoor, maar er zijn nog zoveel andere liedjes die ze beter had kunnen doen....
Oja, jij moet nog stemmen in het tournamentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:28 schreef ranja het volgende:
Ik hoop op een goede single keus voor Maaike. Er vanuitgaande dat ze de finale haalt.
Ik was vorig jaar bij Lisa erg teleurgesteld, zeiknummer.
Maar de finale moet ze wel kunnen halen, toch?
Die van c_a? al gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, jij moet nog stemmen in het tournament
Komt er aan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Die van c_a? al gedaan
Ronde 2 van die van jou en verleiding is er nog niet toch?
Tja, noaberschap he.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:03 schreef Croon het volgende:
Volgens mij stemt heel Oost-Nederland op haar ofzo. Ik zou niet weten wie haar aanhangers nou zijn. Volgens mij wonen die niet in de Randstad. Speciaal vind ik haar niet echt, maar nuchterheid is erg belangrijk voor populariteit in dit land.
quote:
dat gezicht was wel pricelessquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg matig gezongen gisteren. van Fireflies had ze ook totaal niet een eigen versie gemaakt. Onterecht in de finale... Moest trouwens wel erg lachen toen die dj Shalalie liet horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |