Vista?? Waarom zou je überhaupt iets van Vista willen weten?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb alleen 70-620 gedaan, dus ach.
Ik was bankzitter, dus ik kreeg een willekeurige cursus om te doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vista?? Waarom zou je überhaupt iets van Vista willen weten?
Vet!! Succes! Supertoffe kroegquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Witchfynder het volgende:
We gaan ineens last minute weer in Brothers of Beer spelen in Leiden a.s. zaterdag!.
Ik niet, maar tof ding!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier interesse in een TonePort UX1?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:56 schreef guitarist het volgende:
Ik heb er ook 1 of 2, ik weet alleen niet meer welke.
Edit: Ow, we waren alweer op een nieuwe pagina. Ging over MSCA...
Doe dan een zinnige cursusquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was bankzitter, dus ik kreeg een willekeurige cursus om te doen.
Hoeft niet zo duur... euro of 40?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:57 schreef Ayca het volgende:
Zou eigenlijk dat ding van Dealextreme kopen, maar noem je prijs dan denk ik er even over na
Ik wilde PRINCE2 gaan doen, maar neee hoor. En wat doe ik nu? Een project draaien waarvoor ik een PID moest makenquote:
Als ik binnenkort wat bestel, dan hoor je hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:43 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Oh jah en je laat binnenkort wel nog wat horen over de bestelling van GFS neem ik aan?
Die tunerpedaal daar is tof
Hmmm... misschien wel!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier interesse in een TonePort UX1?
Misschien even langs dan maar, dat is hier om de hoek!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:27 schreef Witchfynder het volgende:
We gaan ineens last minute weer in Brothers of Beer spelen in Leiden a.s. zaterdag!.
Ja, dat is zo vet! Dat wil ik ook, maarja, geldquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:49 schreef guitarist het volgende:
WHOHOOO. EERSTE GEWORDEN OP EEN HUISJE!!!
1 gezinswoning, 3 slaapkamers.
Eindelijk een kamer helemaal als studiotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |