Ik reserveer vast een cd'tje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man
Net even de klus bekeken en over vergaderd. Wel vrij veel werk, maar als je kijkt wat je er voor terugkrijgt
Er zit namelijk ook nog een cd-package bij: 500 cd's in jewelcase met full-color label en covers
Ik zet je op de lijstquote:
Wow, dat is helemaal tof. Meteen dus maar een album opnemen? Moet met jullie wel lukken in 8 dagen lijkt me? Tenzei je Cynic heet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man
Net even de klus bekeken en over vergaderd. Wel vrij veel werk, maar als je kijkt wat je er voor terugkrijgt
Er zit namelijk ook nog een cd-package bij: 500 cd's in jewelcase met full-color label en covers
Ja, dat lukt zeker wel. Het hoeft ook niet meteen, dus er is tijd zat om nog wat goede nummers te maken. We zijn al met twee of drie nieuwe bezig, dus er zit al wat in de pijplijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wow, dat is helemaal tof. Meteen dus maar een album opnemen? Moet met jullie wel lukken in 8 dagen lijkt me? Tenzei je Cynic heet.
Da's wel een leuke deal dan!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
En in ruil voor een verbouwing van een deel van een studio krijgen we 8 dagen studiotijd
Goed geregeld man!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
En in ruil voor een verbouwing van een deel van een studio krijgen we 8 dagen studiotijd
Erg nice Menno!quote:
Ah oké... Want op foto's in je fobo speel je rechts, en op een groot deel van je videos linksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
RechtsAlleen mijn webcam spiegelt alles
Ja dat kan:quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ah oké... Want op foto's in je fobo speel je rechts, en op een groot deel van je videos linksKan je het dan niet terugspiegelen?
mijn strat kan ik nu helaas wel vergeten nu ik weer thuis woonquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:24 schreef TeleluvR het volgende:
Whoei, zie net dat het belastinggeld binnen is!
Snel een strat kopen...
[ afbeelding ]
mcsa welke ?quote:
"u ziet hier de desktop van windows 7, ja/nee"quote:
Of optie C) 'indirect, aangezien Microsoft alles van Apple jat'quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"u ziet hier de desktop van windows 7, ja/nee"
[ afbeelding ]
Ik wilde de grap maken "is dit niet gewoon GNOME met een theme?", maar als ik naar de naam van je plaatje kijk is dat het ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"u ziet hier de desktop van windows 7, ja/nee"
[ afbeelding ]
Bonuspunten!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken "is dit niet gewoon GNOME met een theme?", maar als ik naar de naam van je plaatje kijk is dat het ook.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken "is dit niet gewoon GNOME met een theme?", maar als ik naar de naam van je plaatje kijk is dat het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |