Aai dat is wel zuur! Maruh... You can keep it all, just stay the fuck away from my guitar!!! ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef genakt het volgende:
[..]
ja huis stond wel op haar naam
dus ik zit weer bij me ouders het enige wat ik heb meegenomen is me gitaar versterker kabels enz
ja heb hier niks meer in dit huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aai dat is wel zuur! Maruh... You can keep it all, just stay the fuck away from my guitar!!! ?
Geen kleren? En rot om te horen, altijd kut als het uit isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:55 schreef genakt het volgende:
[..]
ja heb hier niks meer in dit huis
de komende paar weken kan ik zelfs op de bank slapen
dus denk neem me gitaar mee heb ik iedegeval nog wat te doen
Ach kan ie lekker nummer over schrijven en z'n eerste hitje scorenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Geen kleren? En rot om te horen, altijd kut als het uit is
Bummerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:55 schreef genakt het volgende:
[..]
ja heb hier niks meer in dit huis
de komende paar weken kan ik zelfs op de bank slapen
dus denk neem me gitaar mee heb ik iedegeval nog wat te doen
hurt van johhny cash geleerdquote:
quote:
Toffe video erbij!quote:
quote:
quote:
Hja, Menno heeft echt een te gekke stem. Ik zei ook al dat 'ie maar eens vlug nummers moet gaan schrijven. Wat ook helemaal goed gaat komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toffe video erbij!
Met beetje hulp van anderen (zoals brian) ga jij het helemaal maken joh!
En hup, nu eigen nummers schrijven, kan je wel
Tofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
En in ruil voor een verbouwing van een deel van een studio krijgen we 8 dagen studiotijd
Te gek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
En in ruil voor een verbouwing van een deel van een studio krijgen we 8 dagen studiotijd
Ja manquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man
Net even de klus bekeken en over vergaderd. Wel vrij veel werk, maar als je kijkt wat je er voor terugkrijgt
Er zit namelijk ook nog een cd-package bij: 500 cd's in jewelcase met full-color label en covers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |