Dat ding is toch chromatisch? Dan hoef je verder geen instellingen te wijzigen ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm ja maar daar word het niet echt uitgelegd
ga er morgen wel even mee spelen
ow thanx dribbel![]()
Klopt.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat ding is toch chromatisch? Dan hoef je verder geen instellingen te wijzigen ofzo.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zou voor de mensheid als geheel ook wel goed zijn als hij het F-gedeelte zou laten voor wat het was.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En het gewoon bij het M-gedeelte zou houden?
de M niet R-en heeft ook niet veel zin natuurlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En het gewoon bij het M-gedeelte zou houden?
ja klopt echt geweldig dingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat ding is toch chromatisch? Dan hoef je verder geen instellingen te wijzigen ofzo.
Ja dat kan hij wel. Ik bedoel, hij zit er opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:57 schreef Patrijz het volgende:
(bovendien gaf Cynic volgens mij al het goede antwoord)
Ook een fuzzy logic module in laten bouwen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:48 schreef TeleluvR het volgende:
Pfff, vals alarm. Vorige week deed mijn versterker niks meer. Ik met het ding naar mijn broer, stekker erin en alles werkt! Raar, maar toch wel fijn!
Zou je wel denken...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook een fuzzy logic module in laten bouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou je wel denken...
Ik snap nog steeds niet wat er mis was. Mijn andere versterker deed het ook al niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ze vond dat het niet meer gingquote:
Helemaal niks.... Sterkte man...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:47 schreef genakt het volgende:
[..]
ze vond dat het niet meer ging![]()
ja wat doe je ertegen
ja huis stond wel op haar naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |