je had ik ook gezochtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
Nog niet gekeken of het wat is, maar Youtube stikt van de tutorials:
Als het goed is heb je een handleiding. Ken al die opties niet uit mijn hoofd. En heb slechts een TU-2quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
dean hoe hoe krijg je met de boss tu3 een F# gewoon ergens tussen f en g zetten als het lampje helemaal links is
of is hier nog een special optie voor ?>
Er zit toch gewoon een lampje voor kruizen?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
dean hoe hoe krijg je met de boss tu3 een F# gewoon ergens tussen f en g zetten als het lampje helemaal links is
I second thatquote:
Naast de F staat dan een puntquote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
Dat ja. Gebruik het zelf nooit, maar dat is het inderdaad wel.quote:
Het R-gedeelte is nogal een probleem daarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef Libelah het volgende:
RTFM?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie verlengt er nou snaren met touwtjes?
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaagquote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan je gitaar een halve stap omlaag zetten ?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het R-gedeelte is nogal een probleem daar.
Een plaatje van Yoichiro Nambu, Holger Nielsen of Leonard Susskind was beter op zijn plaats geweest.quote:
Niet zo bitchen dan hequote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaag
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een plaatje van Yoichiro Nambu, Holger Nielsen of Leonard Susskind was beter op zijn plaats geweest.
BURN!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie verlengt er nou snaren met touwtjes?
hmm ja maar daar word het niet echt uitgelegdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een handleiding. Ken al die opties niet uit mijn hoofd. En heb slechts een TU-2
!_quote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaag
Het staat er anders erg duidelijk in.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm ja maar daar word het niet echt uitgelegd
ga er morgen wel even mee spelen
ow thanx dribbel![]()
Het zou voor de mensheid als geheel ook wel goed zijn als hij het F-gedeelte zou laten voor wat het was.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het R-gedeelte is nogal een probleem daar.
En het gewoon bij het M-gedeelte zou houden?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zou voor de mensheid als geheel ook wel goed zijn als hij het F-gedeelte zou laten voor wat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |