Err...daar gaat het een en ander misquote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef KaMo het volgende:
Ik bij mijn ukelele, die heb ik op een andere manier snaren opgelegd, zodat ik gewone gitaar akkoorden erop kan spelen, maar dan moest ik een snaar verlengen met wat touw
Ja, nog geen radio in de auto, dus iPod+koptelefoonquote:
Toppunt van veiligheid...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nog geen radio in de auto, dus iPod+koptelefoon![]()
Och, of een radio hard zetten, of een koptelefoon op... voor mij hetzelfde verschil.quote:
Nou, met de radio aan, hoor ik nog wat van mijn omgeving en met een hoofdteleefoon niet. Ik heb mijn radio dan ook zelden op standje elf...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, of een radio hard zetten, of een koptelefoon op... voor mij hetzelfde verschil.
Ik hoorde ook nog genoeg hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, met de radio aan, hoor ik nog wat van mijn omgeving en met een hoofdteleefoon niet. Ik heb mijn radio dan ook zelden op standje elf...
je had ik ook gezochtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:01 schreef TeleluvR het volgende:
Nog niet gekeken of het wat is, maar Youtube stikt van de tutorials:
Als het goed is heb je een handleiding. Ken al die opties niet uit mijn hoofd. En heb slechts een TU-2quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
dean hoe hoe krijg je met de boss tu3 een F# gewoon ergens tussen f en g zetten als het lampje helemaal links is
of is hier nog een special optie voor ?>
Er zit toch gewoon een lampje voor kruizen?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
dean hoe hoe krijg je met de boss tu3 een F# gewoon ergens tussen f en g zetten als het lampje helemaal links is
I second thatquote:
Naast de F staat dan een puntquote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef genakt het volgende:
[..]
je had ik ook gezocht
Dat ja. Gebruik het zelf nooit, maar dat is het inderdaad wel.quote:
Het R-gedeelte is nogal een probleem daarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:18 schreef Libelah het volgende:
RTFM?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie verlengt er nou snaren met touwtjes?
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaagquote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan je gitaar een halve stap omlaag zetten ?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het R-gedeelte is nogal een probleem daar.
Een plaatje van Yoichiro Nambu, Holger Nielsen of Leonard Susskind was beter op zijn plaats geweest.quote:
Niet zo bitchen dan hequote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, de G snaar een halve stap omlaag
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een plaatje van Yoichiro Nambu, Holger Nielsen of Leonard Susskind was beter op zijn plaats geweest.
BURN!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wie verlengt er nou snaren met touwtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |